Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Czujnik Halla, części składowe.


mawek
 Share

Recommended Posts

Witam,

wg Etki oprócz samego czujnika Halla (przykręcony do bloku silnika) po jego odkręceniu, do wałka rozrządu jest przykręcony jakiś pierścień czujnika impulsów (Halla) przy pomocy śruby M8x25. U mnie tego pierścienia i śruby nie ma (gwint w wałku jest)! Silnik pokazuje błąd 00515 "Short to Ground" (zwarcie z masą). To jest jedyny błąd jaki pokazuje VAG. Taką A4 kupiłem, dużo pali i mulasta.

Może ktoś powiedzieć czy taki pierścień istnieje w waszych samochodach?

Link to comment
Share on other sites

Zrob jakies zdjecia.

Link to comment
Share on other sites

Tak jest taki pierścien aluminiowy z wycięciem w jednym miejscu. Wchodzi on w szczelinę między stykami czujnika halla.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki,

sprawdziłem też na szrocie, faktycznie jest. Ciekawe, że można bez tego pierścienia, a więc i czujnika Halla jeździć, nawet gdy wtyczka jest wyciągnięta. Tylko że na szrocie nie chcą tego sprzedać, pozostaje ASO.

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...