Skocz do zawartości

mawek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mawek

Osiągnięcia mawek

0

Reputacja

  1. Dzięki. Ale mam już drugi literek Febi na ostateczną wymianę. Możliwe że pozostałości po czerwonym trochę wpłynęły na kolor tego zielonego, zobacze jak zmienię go drugi raz, po wypłukaniu. Ale podobno tak sie właśnie dzieje. Sprawdzę za tydzień. Mam nadzieję że ten czerwony płyn nie za bardzo wpłynął na wszelkie uszczelnienia maglownicy i pompę (600 km zrobiłem). Ciekawe czy układ przycichnie, tylko wydaje mi się że słychać bardziej od strony maglownicy niż pompy.
  2. Witam. Dzisiaj wymieniałem płyn do wspomagania. Wcześniej pękł wąż ciśnieniowy i mechanik zalał jakiś Elf coś tam, czerwony i nawet nie wiedział czy jest mineralny czy inny. A podobno taki dobry miał być (mechanik). Jak sam czegoś nie dopilnujesz to tak jest!!! Wylałem cały płyn ok. 0,7l, tyle ma wejść w układ wspomagania wg książki. Zalałem FEBI M6162 (24 zł za 1L). Jest to płyn mineralny zielony. Na zbiorniczku mam numer płynu G002000 i zieloną!!! nakrętkę, ale jest już nie produkowany. Febi go z powodzeniem zastępuje. Po zalaniu i odpowietrzeniu, tzn uruchomieniu silnika i poruszaniu kierownicą w obie strony kilka razy płyn zmienił kolor i juz nie jest zielony tylko, żona by powiedziała jasno miodowy. Pojeżdżę trochę i jeszcze raz wymiana (takie płukanie mu robię). Ps. Wąż mam dorabiany, oryginalny za drogi na szrocie ok 180 zł chcieli, odpowiedni warsztat zrobił mi to za 30 zł. Czy wie ktoś czy ma to jakiś wpływ na poprawna pracę całego układu wspomagania. Wydaje mi się że trochę za głośno chodzi.
  3. Witam. Wymiany łożysk ciąg dalszy. Może komuś sie przyda. Wymieniłem łożyska w alternatorze 70 A, BOSCH 0 123 310 022, oznaczenie Audi 058 903 016. Jedno z nich to 6203 (17 40 12). Drugie: ja włożyłem firmy FAG 806078, ale było na nim napisane też 6304 (20 52 15). W tym typie nie trzeba nic rozlutowywać. Bez ściągacza do łożysk nie podchodź.
  4. U mnie (1.8 benzyna) jest 70 A.
  5. Dzięki, sprawdziłem też na szrocie, faktycznie jest. Ciekawe, że można bez tego pierścienia, a więc i czujnika Halla jeździć, nawet gdy wtyczka jest wyciągnięta. Tylko że na szrocie nie chcą tego sprzedać, pozostaje ASO. pzdr
  6. Witam, wg Etki oprócz samego czujnika Halla (przykręcony do bloku silnika) po jego odkręceniu, do wałka rozrządu jest przykręcony jakiś pierścień czujnika impulsów (Halla) przy pomocy śruby M8x25. U mnie tego pierścienia i śruby nie ma (gwint w wałku jest)! Silnik pokazuje błąd 00515 "Short to Ground" (zwarcie z masą). To jest jedyny błąd jaki pokazuje VAG. Taką A4 kupiłem, dużo pali i mulasta. Może ktoś powiedzieć czy taki pierścień istnieje w waszych samochodach?
  7. Przy 840 obr/min, 85,5st C, jest 3,61 g/s. Dynamika (a raczej jej brak) i osiągi takie same z podpiętym przepływomierzem jak i odpiętym. W logach gr 2 poz. 4, próba dynamiczna, czy to norma ilości powietrza? A pozostałe parametry? Jeżeli ktoś mógłby zrobić logi porównawcze, byłbym bardzo wdzięczny. :smile:
  8. Witam. Proszę o analizę logów w szczególności pod kątem przepływki. Silnik nie zagazowany. Mulasta jakaś i pali 13-14/100. :frown: Z góry dziękuję! :smile:
  9. @-->-,---- Wszystkiego najlepszego !!!
  10. :biggrin: Tak jest staniek, nie mylisz się ta rurka którą Ty oznaczyłeś idzie tam gdzie napisałeś. Łączy tzw. ezektor z serwem. O niej nie pisałem. Ale ponieważ, w gumie przez którą przechodzi zanim wejdzie :biggrin: do serwa jest przygotowany otwór (u mnie zaślepiony) to stąd moje przypuszczenie, ale nie pewność. (źródło danych: etka & naocznie & "Audi A4 Sam naprawiam") A swoja drogą to ciekawe gdzie on idzie, bartex?
  11. Witam. U mnie nie ma tego wężyka podciśnieniowego. Na króćcu przepustnicy z którego Ty ściągnąłeś wężyk jest oryginalna zaślepka. Przypuszczam że drugi koniec wchodzi do wzmacniacza siły hamowania. Podciśnienie wspomaga siłę wywieraną na pedał hamulca. Mój silnik jest z 11.94.
  12. 002,0,Basic Function 002,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM 002,2,Injection Period,(theoretical),Specification: 1.0...2.5 ms 002,3,Injection Period,(corrected),Specification: 2.0...5.0 ms 002,4,Intake Air Mass,,Specification: 2.0...4.0 g/s Ale również w gr 004 004,0,Idling Speed Stabilisation 004,1,Throttle Body Angle,,Specification: 0...5 <° 004,2,Intake Air Mass,(idle),Specification: -1.1...1.1 g/s 004,3,Intake Air Mass,(load),Specification: -1.1...1.1 g/s 004,4,Operating Mode,,Specification: Idle/Throttle/Enrich I tak samo w grupie 005 005,0,Idling Speed Stabilisation 005,1,Engine Speed,(actual),Specification (idle): 760...960 RPM 005,2,Engine Speed,(specified),Specification: 860 rpm 005,3,Idle Regulation,,Specification: -10.0...+10.0 % 005,4,Intake Air Mass,,Specification: 2.0...4.0 g/s Szacunek! w 002 jest ilość powietrza w g/s, ale co z pozostałymi blokami? Jakie powinny być chociaż w przybliżeniu wartości dla próby dynamicznej? Na które z nich zwrócić uwagę?
  13. Dzięki za zainteresowanie, ale mój jest z 1995 roku, a te dane są dla samochodów 1999-2000. U mnie inaczej są rozpisane funkcje w poszczególnych blokach. Może ma ktoś przykładowe logi dla sprawnej przepływki?
  14. Witam. Jakie logi i których bloków danych trzeba zrobić żeby sprawdzić czy poprawnie działa przepływomierz. Wiem że trzeba je robić podczas próby dynamicznej.
  15. Dzięki spanky, wcześniej też je juz znalazłem w innym poście. Widząc jak rugani sa Ci co nie szukają, szukałem. Czy te wartości można przyjąć za normę dla ADR, skoro gość napisał jakich silników to dotyczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...