Skocz do zawartości

Tom-68-

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tom-68-

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tom-68-

0

Reputacja

  1. Kolega rikardo ma rację. Sprawdziłem swoją fakturę zakupu łożysk, i faktycznie jest u mnie symbol 2RS. Przepraszam że nie podałem całych numerów. Dla kolegów z Bydgoszczy info, kupowałem łożyska u Waszaka na Toruńskiej.
  2. Pan ze zdjęcia kolego jest inżynierem elektrykiem. I nie wiem dlaczego kolego straszysz innych, że wymiana łożysk jest problemem nie do przeskoczenia, dla osoby o minimalnym zacięciu technicznym. Zdjęcia są poglądowe,aby ukazać prostotę wymiany łożysk, oczywiście że do ściągnięcia (jednego) łożyska jest potrzebny ściągacz. Ale wystarczy trochę sprytu i imadło, aby operacja się powiodła. Poza tym do nabicia łożyska potrzebna jest rurka o odpowiedniej wielkości. Natomiast co do wypowiedzi : w karasie: mimo moich 25 lat w zawodzie nie wiem o co ci chodzi? Tylko jako praktyk wiem że " wał ( czytaj ośka) może się przesunąć w wirniku". Co niestety bardzo rzadko się zdarza. Kończąc wypowiedź, każdy sam podejmuje decyzję czy, zrobić to samemu, czy dać zarabiać pseudo fachowcom co tylko potrafią straszyć, a nie w rzeczowy sposób doradzić ( do tego stworzono te forum). Dalszą polemikę uważam za zakończoną, z powodu że robi się OT a nie porada.
  3. Nie rozrząd wymieniałem jak kupiłem ( 168 tys.), jeżeli będę wymieniał to tylko pasek i łańcuch. Ale to nie tak zaraz. Teraz na tapetę w chodzą przeguby.
  4. Kolego dudek81 mam pytanko do ciebie?. Jak otwierasz bagażnik, to bat dotyka ( puka) o dach samochodu ? czy przechodzi obok ? Jeżeli możesz to podziel się wrażeniami. ( chodzi mi tylko o antenę)
  5. Kred wielkie :oklaski: dla ciebie. konkretnie i rzeczowo rozpisana robota. Na pewno skorzystam z twojej pracy. Tym bardziej że na dniach minąłem magiczne 200 tys. pozdrawiam
  6. Na moje oko jest to IGIELIT guma przezroczysta. (Stosowana u mnie w zakładzie do łączenia rurociągów.) Co do zawiechy to polecam LEMFORDER, sam zakładałem nie dawno. Jak przejadę rozsądne kilometry to podzielę się wrażeniami.
  7. U mnie również poprzez uszkodzony czujnik wydobywał się olej. Przeżyłem chwile strachu gdy zapalała i gasła kontrolka oleju. Przedtem wymieniałem uszczelkę pod chłodnicą oleju ( niestety dałem "mechanikom z szyldem Audi" ) ale oczywiście nic dalej niż zlecisz nie widzą. Nie ma to jak sam się schylisz i wymienisz zawsze sprawdzisz czy wszystko jest ok.
  8. Dzięki kolego. To co pisałem że tylko na LPG, okazało się nie trafione bo i na paliwie też zaczęła się świecić. Wymieniłem czujnik, i wszystko wróciło do normy, przy okazji sprawdziłem ciśnienie i okazało się prawie książkowe, więc jestem zadowolony. Pompy oleju nie muszę tykać, za to pompa wody domaga się wymiany, ale to już pikuś. Pozdrawiam dzięki za podpowiedz. Szukałem i poczytałem.
  9. Witam. Dziś zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju, olej mam w normie, sprawdzony stan, brak wycieków nie dawno wymieniłem uszczelkę pod chłodnicą oleju. Co dziwne dzieje się to chyba tylko na LPG? Jechałem do pracy wieczorem tylko na paliwie i nic wszystko ok. Czytałem wątki dotyczące tego problemu, wydaje mi się że być może wykpię się wymianą czujnika oleju, lub co gorsze pompa oleju do wymiany. Moje pytanko dotyczy tego co wskoczyło mi z Vaga 4.9. co to za błędy 17978, 17735,17736 czy to może być przyczyną zapalania się kontrolki? Co o tym sądzicie? 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 17735 Czujnik antystukowy cylindra 3 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17736 Czujnik antystukowy cylindra 4 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
  10. przeczytaj ten wątek. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_problemy_z_moca-t27450.0.html
  11. sprawdz katalizator,u mnie był te same objawy,po wymimianie kata, wszystko wróciło do normy.
  12. podeptnij i zobacz co pokaże Vag, sam jestem ciekaw.
  13. spróbuj zmienić czas latenci ( latency timer) jak masz oryginalny program do zapewne masz pdf-a tam jest to opisane. u mnie też zrywał i niełączył się , gdy zmieszyłem czas wszystko ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...