Skocz do zawartości

peya81

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peya81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia peya81

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany już dawno temu, ale może komuś się przyda. Winne były żarniki, po ich wymianie lampy przestały mrugać. Wszystko działa już parę miesięcy, więc śmiało można podać "winowajcę".
  2. Wyjątkowy komplet wypoczynkowy (2690008667) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. dobre
  3. Witam, ostatnio w mojej A4 pojawił się problem z ksenonami. Podczas świecenia po paru minutach mrugną oba jednocześnie na ułamek sekundy, co parę minut sytuacja się powtarza. Przetwornice mają 1,5roku, a żarniki (oryginały osram nie jakieś chińczyki) mają 6 miesięcy i są na gwarancji. Natomiast dziwi mnie to, ze one mrugają jednocześnie. VAG miał w pamięci parę błędów, jednak z rok go nie vagowałem, więc mogą nie być związane z tym problemem: silnik: (większość pewnie przez katalizator, który został wywalony.) 4 Faults Found: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent Elektryka: 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent Proszę o pomoc.
  4. Nic nie wyostrzane, tak jak z karty przegrałem, tak wrzuciłem. Bardzo mi się cieszę, że się podobają, bo to w sumie pierwsze zdjęcia, które umieściłem z necie Totalny ze mnie amator, za to kocham robić zdjęcia rajdówkom Sprzęt niestety z najniższej półki, ale na inny w tej chwili nie mogę sobie pozwolić. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  5. Najprostszy NIKON D40 z standardowym obiektywem 18-55 Rajd Walii 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  6. Mój sposób to: (w ciągu 2 m-cy zgubiłem 7kg) - rano na czczo 20 min biegania, - siłownia 1,5h trzy razy w tyg - wyeliminowałem zupełnie cukier i słodycze (jak mi się chce słodkiego jem jabłko lub dwa) - zamiast normalnych kanapek do pracy, robię z chlebków wasa, - staram się jeść jak najmniej tłustych potraw, z jak największą zawartością białka, - jem 5 razy dziennie, ale małe posiłki, - ostatni posiłek z węglami jem ok. 17 - kolacja ok.19 - tuńczyk, ser - przed snem ok.21 - odżywka białkowa - suple: BCAA, OMEGA-3, białko 80%, ZMA (całość nie rujnuje portfela ok.60zł/m-c) Nie jest to jakoś bardzo rygorystyczna dieta, ale u mnie działa. Co dla mnie najważniejsze siła została, a waga spadła o 7kg i 7cm w pasie mniej
  7. 26 Rajd Karkonoski Dzwon Załogi Ariel Piotrowski Ireneusz Pleskot Citroen C2 by OesRecords
  8. Właśnie wróciłem z tego rajdu, patrzę na YT a tam taka akcja: będzie hit! 26 Rajd Karkonoski Dzwon Załogi Ariel Piotrowski Ireneusz Pleskot Citroen C2 by OesRecords
  9. Nie żyje Rajdowy Mistrz Chin! http://rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=32630 ciekawe co oblewał?
  10. jakby to byl tylko soft byłoby idealnie, ale spójrzcie koledzy na strony tunerów i orientacyjne moce po chipsach - wyniki marne przykład: http://eng.smchiptuning.com/433/audi-a6-c6-2-0-tfsi-170
  11. http://patrz.pl/mp3/moher-z-mania-przesladowcza-dzwoni-na-policje :polew: :polew: :polew:
  12. Witam Zastanawiają mnie różnice w silnikach A4 2,0TFSI i A6 2,0TFSI. W naszych kochanych A4 moce są wyższe, natomiast w nowych A6 moc z tego silnika stłumiona jest do 170KM. Skąd te różnice? Czy możliwości modowania tego silnika w A6 są mniejsze i wymagają większych nakładów $ niż w A4?
  13. Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo. 45KM po programie chyba zartujesz :gwizdanie: masz wykres ? Proszę Cię bardzo: seria: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43f883a8b2068e62.html chip: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cfe16c6f95fe2ec.html A tu masz mój wątek jak próbowałem ogarnąć czemu to 1,8T nie jechał jak trzeba. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=106464.0 Poczytaj sobie, może Ci się przyda bo widzę, że również masz AVJ i chyba jeszcze nie wiesz na co stać ten silniczek
  14. Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...