Skocz do zawartości

SylverStone

Pasjonat
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SylverStone

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SylverStone

0

Reputacja

  1. Moja 1.8T w mieście spala 12-13 bez większych szaleństw (od września mam gaz).Natomiast trasa w 5 osób i pełnym bagażnikiem wyszło równe 10litrów
  2. Miałem identyczny problem u Siebie.Gdy auto zimne to przez pierwsze pareset metrów auto muliło poszarpywało jakby mu brakowało paliwa.Potem gdy ciepły czy na benzynie czy gazie chodził idealnie.Problem leżał w gazie i jego regulacji.Polecono mi przełączyć na benzynę i odłączyć aku na noc by komputer się zresetował.Już na drugi dzień auto jeździło bez błędnie na benzynie.W momencie włączenia ręcznie gazu już przy kolejnym zimnym odpalaniu miałem szarpanie.
  3. SylverStone

    Parujące szyby

    misiek9980 spróbuję,druga sprawa że klimatyzacja którą muszę odgrzybić i nabić długo jeździ bez tych zabiegów.Właśnie wróciłem z oględzin...Filtr powietrza brudny...,chyba rynienka się zsuneła,ogólnie mnóstwo świństwa pod szybą,liście i woda.Odpływy przetkałem (tylko jeden pod serwem był zatkany szczelnie) wyczyściłem wszystko,filtra niestety nie dam rady kupić dziś ale pomyślałem że może jakąś gazę,albo pończochę lepiej będzie dać,byle liście nie ciągły z zew.Co myślicie? Klapa ta pod filtrem otwiera się i zamyka,błędów nie miałem,ewidentnie słychać jak dam wew. że wszystko jakby kręci się z wnętrza natomiast jak dam zew. to coś się otwiera i nadmuch chodzi inaczej.Jedno mnie jeszcze martwi mianowicie podszybie.Nie dolega idealnie do szyby,niby są klipsy ale nie dochodzi.Macie na to jakieś sposoby? Czy odkręcając schowek i dmuchawę także widać tą klapę tak jak pod filtrem?
  4. SylverStone

    Parujące szyby

    A jak te klapę sprawdzić? Jedni piszą że pod filtrem kabinowym inni że za schowkiem trzeba dmuchawę wymontować...Inni jakieś sposoby by wypiąć ewentualnie kostkę z silniczka klapy i otworzyć ręcznie.Jak powinno być ustawione by nie parowało.Obieg zamknięty czy otwarty,jak klapy są wtedy otwarte.A teraz idę działać:)Podepnę Vaga i zobaczę
  5. SylverStone

    Parujące szyby

    Co może być powodem nagłego parowania szyb.Wsiadam do auta odpalam i praktycznie za każdym razem gdy na zewnątrz minusowo czy deszczowo,nagle z suchych szyb zaczyna mi się robić maź która dodatkowo jak jest minus zamarza,rozciera się i nie da się prowadzić.Jadąc szyby pomału robią się przejrzyste ale są miejsca na dole,czy w rogach czy w jodełkę przy lusterku że para jest i trzeba ją ścierką zetrzeć.W aucie sucho,jest pochłaniacz wilgoci,regularnie czyszczone,szyby myte,czyste...Filtr ma pół roku i wygląda na czysty.Jutro chce zobaczyć odpływy pod szybą i ewentualnie osadzenie filtra kabinowego.Czytałem na innym forum,i mowa była o zacinających się klapach pod schowkiem ale tylko tyle napisane...Czy ktoś wie o co chodzi?To nie jest spowodowane że otwarłem drzwi i powietrze się wdaje...Bo bez nawiewu gdy odpale auto to szyby są w 80% przejrzyste a gdy dam potem nawiew to momentalnie szyby parują...Jakieś pomysły? Klimatyzacja jest sprawna,jak sprawdzić te klapy
  6. Miałem wczesniej Creativy z subem i byłem bardzo zadowolony.Ale tam był głośnik na boku.W tych nieszczęsnych Logitec-ach głosniczek był pod spodem.I nie wiem czy to ma wpływ ale oglądajac inne i widząc że głośnik jest od spodu to przypomina mi się te głuche puste uderzenie. Mariusz 90r możesz coś więcej napisać ?głównie o tym basie
  7. Witajcie Czy ktoś może polecić jakieś fajne głośniki 2.1 albo 2.0 do laptopa.Niestety wcześniej miałem Logitecha LS21 w którym bass był porównywalny do uderzenia w bębenek:D był pusty twardy i psuł cały efekt w filmach bądź przy odsłuchu muzyki,a zależy mi na tym by podkreślał efekty filmu,bass był głębszy.Może ktoś coś polecić do 250zł?
  8. Wiesz co Ten Typ Tak Ma to bym rozumiał że mamy to cały czas...A ja i pewnie nie tylko Ja przez 3-4 lata miałem te obroty a teraz od 1,5 nie mam.Sondy nie masz i masz tak samo jak ja.Ja nie mam pompy a sonda pokazuje że jest niesprawna.Więc możliwe że w tej sondzie tkwi problem:)
  9. SylverStone

    Ssanie po raz kolejny

    Witam Czy ktoś w inny sposób rozwiązał problem "braku ssania" przy niskich temperaturach? Auto w lato zawsze paliło na 1200obr. natomiast poniżej ok 10 stopni pali od razu na 800.Przy -20 także pali na 800obr. co jest nieco męczące. Nie ma innych problemów,nie szarpie,idzie bez problemu.Wymieniłem jak większość czujnik G62 na oryginał ale nic z tego,czyszczona przepustnica i adaptowana,wymienione świece,filtry,sonda lambda (przed katalizatorem) zawór odpowietrzający,sprawdzone wszelkie rurki. Po rozmowie z jednym z forumowiczów gdy usunął on pompę SAI i sondę diagnostyczną to ssanie mu znikło całkowicie.Gdy ja usunąłem pompę to nic to nie zmieniło,więc pozostaje sonda diagnostyczna,którą mam zamiar zmieć bo dodatkowo wyskakują błędy z nią związane. A przepustnica? potencjometr w niej może mieć wpływ?Dodam że przepustnica gdy nią potrząsnę to słychać coś w środku jakby latało,ale idealnie trzyma obroty,wkręca się i opada Wesołych Świąt
  10. A jak wygląda kwestia regulacji zawiasów i rygla.Czy żeby podnieść drzwi trzeba oba zawiasy poluzować czy tylko dolny? Czy na drzwiach czy na karoserii,i podobno pod jakąś śrubą jest jeszcze śruba regulacyjna?A odnośnie rygla,są kreski pod które możesz wyregulować ale dokręcając i tak rygiel ustawia się pierwotnie bo śruby centrują rygiel. Czy mógłby ktoś poratować zdjęciem rogu przy lusterku z widokiem na uszczelki i te poziome jak i te skośne? Dużo by mi to pomogło jak ma być ustawiona ta ramka i jak mają przylegać uszczelki.
  11. No tematy podobne,jednak ręce opadają.Trudno oczekiwać po parunasto letnim aucie by chodziło jak z fabryki ale w hondzie z 91r. nie miałem takiego problemu ba nawet nie smarowałem uszczelek:)Mam pomysł by w karoserii nad gumową uszczelką przykleić ten filc,a także na bok słupka,a dodatkowo przemyć wszystkie uszczelki i pociągnąć olejem,te zewnętrze jak i te w szybie...Zawsze sądziłem że te filcowe są zdecydowanie lepsze niż gumowe a wychodzi na odwrót że to prawdopodobnie one skrzypią.Jak to nie pomoże to już nie wiem...
  12. Temat oklejania folią/filcem wnęk czy ogólnie skrzypiących uszczelek?
  13. Koledzy tylko że już to robiłem,jak nie silikonem,to wazeliną kosmetyczną.Czytam i nie tylko w Audi jest ten problem bo w Bmw ,czy innych niemieckich także.Winne w dużej mierze są filcowe uszczelki wokół okien a w audi ten filc chyba też jest na uszczelkach górnych drzwi jak się nie myle? Tylko jedni piszą odtłuścić inni posmarować ludwikiem,gliceryną czy innymi tłustymi środkami.Fakt w środku szyb nie smarowałem nic.Czy pierw uszczelki czyściliście ?Bądz ten zamsz jakoś? A czy ktoś próbował oklejać miejsca styku uszczelki drzwiowej z karoserią? Posiadam zamsz w rolce szerokości 2cm,może gdyby tym okleić miejsce styku to problem by znikł?
  14. Panowie na pewno nie tylko ja borykam się z tym problemem,a mianowicie ze skrzypiącymi (uszczelkami?) drzwiami przednimi.Słychać to przy ruszaniu,jakby całe drzwi drgały i uszczelka o uszczelkę tarła.Jadąc po kostce brukowej to w środku słychać to nagminnie.Zarówno z lewych jak i prawych drzwi.Próbowałem regulować ramkę,drzwi podkładkami,czy sam rygiel ale nic to nie pomaga.Smarowanie uszczelek pomaga na parę dni,po czym problem powraca.Otwierając lekko drzwi i ruszając góra dół nie czuć luzów.Czy ktoś z tym walczył? Czy może ktoś zamieścić zdjęcie z zewnątrz dobrze wyregulowanej ramki szyby?Przylegania do karoserii,bo może za wysoko ją podnoszę?.Jak z zewnątrz dociskam szyby,drzwi to także słychać to gumowe skrzypienie
  15. No fakt to by mogło być te miejsce:) bo chyba samo w sobie nie ma co skrzypieć.A co powoduje że drzwi po uniesieniu klamki odskakują delikatnie?Zamek i nic pozatym?Bo w drzwiach pasażera tego nie ma.Unoszę klamkę zew. i nie czuć nic.Czy tam coś się reguluje czy trzeba raczej wymienić zamek na rygiel.Wszystkie drzwi charakterystycznie odskakują,te jedne nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...