Krzysztof Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 W tym linku przybliżenie sprawy: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_szarpie_przy_przyspieszaniu_i_obciazeniu_logi-t131011.0.html A logi: Dynamiczne: Grupy: 004,008,013 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11724.html Grupy: 003,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11726.html Statyczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11728.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11725.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11727.html BS: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11729.html Poza szarpaniem nic mu nie dolega.. wydaje mi się, że źle wygląda grupa 004 dyn. Co myślicie?[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 18:31_________________________________________________Czyszczenie nastawnika w tej sytuacji pomoże?
Krzysztof Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Dziś przy dynamicznej próbie szarpnęło tylko raz i to lekko. Dzisiejsze logi: Dynamiczne: Grupy: 003,004,010 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11893.html Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11894.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_11895.html Co myślicie?
przemik Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Wyglada na nastawnik. Mozesz jeszcze sprawdzic czujnik polozenia wału czy nie jest zawalony opiłkami. I mam jeszcze jedną prosbe. Mozesz zrobic 004 dynamiczne pojedynczo. Cos nie halo jest z wyznaczaniem kąta wtrysku.
Krzysztof Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 Dynamiczne: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_12041.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_12042.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_12043.html I co teraz Panowie?
przemik Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Na moje niewprawne oko problem lezy : - w zaworku N108 - zacina sie lub jest szrotem - podwiesza sie wtrysk sterujacy - lub cos nie halo z kablekiem lub wtyczką do niego - nastawnik jest zasyfiony - ale to na koncu - cala pompa moze miec juz dosc - ale tzn, ze auto ma ponad pol melona na szafce Mozna by podmienić wtrysk sterujący od kogos i wykonac logi - 001, 004 stat i 004 dynamiczne.
Krzysztof Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 Dziś zacząłem od wymiany filtra paliwa. Jest znacząca poprawa, szarpanie prawie ustało jednak zdarzyło się może 3 razy na odcinku 15km. Wróciłem do garażu i odpiąłem wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów i znów w drogę. Po przejechaniu podobnego dystansu również z 2-3 razy szarpnęło. Nie zauważyłem różnicy po wymianie filtra a wypiętą wtyczką ze skrzyni. Innymi słowy nie było żadnej zmiany po wypięciu wtyczki. To zostaje jeszcze do podmiany wtrysk sterujący. Ewentualnie jakieś inne sugestie? Mimo wszystko póki co jest stanowczo lepiej po wymianie filtra paliwa. W weekend jadę w dłuższą trasę wtedy przetestuję auto dokładniej.
spanky Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 jak jest mozliwosc podmiany WS to bym od tego zaczal ...
Lishoo Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Mnie dziwi że nie było widać żadnej różnicy po wypięciu wtyczki ze skrzyni - chyba że źle zrozumiałem Ja bym proponował jeszcze odpowietrzyć wtryski i jeżeli masz przeźroczysty wężyk od filtra paliwa do pompy to sprawdzić czy nie ciągnie gdzieś powietrza. Jeżeli wszystkie są czarne to zamontować kawałek przeźroczystego. Zdarza się że przeciera się lekko któryś od filtra i pęka od spodu, nie widać gołym okiem, dopiero po zdemontowaniu. Ciągnie powietrze wraz z paliwem i dlatego może szarpać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się