Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] jak to wkoncu jezdzic tym quattro :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hello,

pytam bo nic nie znalazlem ciekawego na necie (przyznam ze slabo szukalem). Wiele osob ma naped quattro z urzytkownikow tego forum, napewno jezdzili juz nie jedna zime i z doswiadczenia moga sie pochwalic jak sie zachowywac w razie jakichs ekstremalnych warunkach. Sam poprubowalbym ale nie ma na razie warunkow ani placu na wyczucie auta a to pierwsze 4x4 jakie mam.

WIec pytam jak tu jezdzic, np w zakretach czy noga caly czas na gazie czy odposcic? czy tez wchodzic w zakret a w polowie gaz do dechy czy sterowac normalnie, jak podsterowny to gaz jak nad to noga z gazu czy jak :) itp

pozatym naped quattro jest zaj#@#@ mocozerny, strasznie zamula auto, bez czipa 130 KM nie wystarcza wogole, a w 110 w dieslu to juz wogole musi byc porazka

no i spalanie tez jest niezłe, conajmniej o 1,5 litra wiecej niz naped na jedna oś z tego co zauwazylem

macie cos do dodania to piszta ciao

Opublikowano

Na początku działu jest temat o Q, zaglądałeś?

Opublikowano

pozatym naped quattro jest zaj#@#@ mocozerny, strasznie zamula auto, bez czipa 130 KM nie wystarcza wogole, a w 110 w dieslu to juz wogole musi byc porazka

no i spalanie tez jest niezłe, conajmniej o 1,5 litra wiecej niz naped na jedna oś z tego co zauwazylem

Chyba troche przesadzasz.

W modelu B5 z silnikiem 110 KM roznica w przyspieszeniu do 100 miedzy oska a Q to zaledwie 0,4 s. Dane fabryczne.

Takze spalanie to wiecej o 0,5-1l, bardziej zalezy od stylu jazdy.

Co do samego zachowania auta to przy bucie to bedzie podsterowne i na odwrot.

Mozesz go wprowadzic w poslizg i wtedy operojac gazem pieknie latac bokami.

Spadnie sniego to znajdz sobie placyk i pocwicz bo wcale nie jest to taka prosta sprawa.

Sam musisz sie przekonac jak to jest.

Jak opanujesz to na gebie bedziesz mial jednego wielkiego banana.

Pamietaj ze Q o wiele latwiej rozpedzic ale zatrzymuje sie tak samo jak oska.

Opublikowano

Pamietaj ze Q o wiele latwiej rozpedzic ale zatrzymuje sie tak samo jak oska

świete słowa

Opublikowano

ano wlasnie :) zebym tego nie zapomnial ze zatrzymuje sie jak oska :) bo bedzie bida

co do latwosci jazdy bokiem to juz sie nieco przekonalem na takim parkingu zuzlowym, caly bokiem przejechalem bez problemow (ok 100 m) a w zyciu nic takiego nie probowalem, super sprawa, we wczesniejszym autem na osce to wogole bylo nie do pomyslenia :) bajera hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...