Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] jak to wkoncu jezdzic tym quattro :)


dssn
 Share

Recommended Posts

Hello,

pytam bo nic nie znalazlem ciekawego na necie (przyznam ze slabo szukalem). Wiele osob ma naped quattro z urzytkownikow tego forum, napewno jezdzili juz nie jedna zime i z doswiadczenia moga sie pochwalic jak sie zachowywac w razie jakichs ekstremalnych warunkach. Sam poprubowalbym ale nie ma na razie warunkow ani placu na wyczucie auta a to pierwsze 4x4 jakie mam.

WIec pytam jak tu jezdzic, np w zakretach czy noga caly czas na gazie czy odposcic? czy tez wchodzic w zakret a w polowie gaz do dechy czy sterowac normalnie, jak podsterowny to gaz jak nad to noga z gazu czy jak :) itp

pozatym naped quattro jest zaj#@#@ mocozerny, strasznie zamula auto, bez czipa 130 KM nie wystarcza wogole, a w 110 w dieslu to juz wogole musi byc porazka

no i spalanie tez jest niezłe, conajmniej o 1,5 litra wiecej niz naped na jedna oś z tego co zauwazylem

macie cos do dodania to piszta ciao

Link to comment
Share on other sites

pozatym naped quattro jest zaj#@#@ mocozerny, strasznie zamula auto, bez czipa 130 KM nie wystarcza wogole, a w 110 w dieslu to juz wogole musi byc porazka

no i spalanie tez jest niezłe, conajmniej o 1,5 litra wiecej niz naped na jedna oś z tego co zauwazylem

Chyba troche przesadzasz.

W modelu B5 z silnikiem 110 KM roznica w przyspieszeniu do 100 miedzy oska a Q to zaledwie 0,4 s. Dane fabryczne.

Takze spalanie to wiecej o 0,5-1l, bardziej zalezy od stylu jazdy.

Co do samego zachowania auta to przy bucie to bedzie podsterowne i na odwrot.

Mozesz go wprowadzic w poslizg i wtedy operojac gazem pieknie latac bokami.

Spadnie sniego to znajdz sobie placyk i pocwicz bo wcale nie jest to taka prosta sprawa.

Sam musisz sie przekonac jak to jest.

Jak opanujesz to na gebie bedziesz mial jednego wielkiego banana.

Pamietaj ze Q o wiele latwiej rozpedzic ale zatrzymuje sie tak samo jak oska.

Link to comment
Share on other sites

Pamietaj ze Q o wiele latwiej rozpedzic ale zatrzymuje sie tak samo jak oska

świete słowa

Link to comment
Share on other sites

ano wlasnie :) zebym tego nie zapomnial ze zatrzymuje sie jak oska :) bo bedzie bida

co do latwosci jazdy bokiem to juz sie nieco przekonalem na takim parkingu zuzlowym, caly bokiem przejechalem bez problemow (ok 100 m) a w zyciu nic takiego nie probowalem, super sprawa, we wczesniejszym autem na osce to wogole bylo nie do pomyslenia :) bajera hehe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...