Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z zapłonem


v1ck

Rekomendowane odpowiedzi

to fakt, jednak zanim wyciagnalbym takie wnioski to podlaczylbym VAGa :wink4: juz kilka osob sie przekonalo ze bezsensowne gdybanie nic nie wnosi a powoduje ubytki w portfelu :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, odkrylem dzisiaj ze mam wiatrak od chlodnicy podlaczony bezposrednio pod zaplon, a nie tak jak to normalnie powinno byc po rozgrzaniu sie silnika..

czy to moze miec duzy wplyw ze przy odpalaniu proboje mi tez zakrecic wiatrakiem? Sprawdzilbym to ale zaczyna padac a w razie czego chcialbym juz wiedziec...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 2 wiatraki jeden napędzany i sterowan wiskoza on okęci sie cały czas w zależności od temperatury przyspiesza. MOżesz go łatwo sprawdzić. Odpalasz silnik na zimno i podnosisz maskę przykłądasz coś do wiatraka i próbujesz go zatrzymać np. kawałek kartonu. Jak uda sie zatrzymać to ok. Po dłuższej jeździe najlepiej po mieście podnieś maskę i ponownie najlepiej tym samym urządzonkiem spróbuj zatrzymać wiatrak jak sie zatrzyma przy użyciu podobniej siły co wcześniej to wisko do wymiany.

Drugi wiatrak sterowany elektronicznie po naciśnieciu śnieżynki na klimatroniku.

Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną szarpania to może być nawet sonda landa przynajmniej ja tak miałem w swoim cacuszku tylko aby tyle ze ja mam iny silnik pierwsze to komputer podpiąć wtedy sama przyczyna sie pokaże co i dlaczego sie stało pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu.

w jakims stopniu maja bo podczas rozruchu jest wieksze obciazenie bo jeszcze trzeba wiatrak ruszyc ale w twoim przypadku to raczej co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu.

w jakims stopniu maja bo podczas rozruchu jest wieksze obciazenie bo jeszcze trzeba wiatrak ruszyc ale w twoim przypadku to raczej co innego

Chyba na studiach nie miałeś statystyki skoro nie kumasz frazy "Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ"- znaczy to to samo co wyżej napisałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ na zapalanie samochodu.

w jakims stopniu maja bo podczas rozruchu jest wieksze obciazenie bo jeszcze trzeba wiatrak ruszyc ale w twoim przypadku to raczej co innego

Chyba na studiach nie miałeś statystyki skoro nie kumasz frazy "Wątpię, że wiatraki mają istotny wpływ"- znaczy to to samo co wyżej napisałeś

akurat mam juz kolejny rok :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej :> mam nadzieje ze nie oberwie mi sie za odswiezanie watku ale podpialem vaga i mam nastepujace bledy :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 T

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D04

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 06335

8 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

26-10 - Output Open - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

po wykasowaniu i odpaleniu ponownie autka bledy nie wrocily. Blad z immobilazjerem mozecie przeoczyc mam slaba baterie w kluczyku i czasem nie lapie. Autko po wymianie swiec nadal nie chce odpalac normalnie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd immobilizera to nie jest wina słabej baterii,wymień czujnik tempeatury G62 bo widać ze coś jest z nim nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...