maciek2,5V6 0 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 wiem ze zakladalem temat w tej sprawince ale spadł daleko w dół ! Witam, staram sie wznowic temat, bo jestem juz wkurzony, rozdrazniony i zdesperowany! Kiedy skręcam w lewo coś mi przeskakuje czy tłucze, skrzeczy gdzieś z przodu. Ale, jechalem tydzien tem do wa-wy (na zewnatrz bylo okolo 22 stopni) i cale 400km oki ,zadnych zgrzytow, normalnie brak problemu! Natomiast wracalem w upał (na zewnatrz 33stopni) i po przejechaniu 200km przy skretach w lewo zaczelo lekko zgrzytac, natomiast co wiecej km przejechanych to gorzej ,aż w pewnym momecie nawet przy jezdzie prosto tez bylo to słychac! teraz jezdze tylko po miescie i cisza!!!szok! nie wiem co robic mechanicy nic w podwoziu przynajmniej nie widza. Panowie nie wiem co robic! jechac do serwisu (wczesniej przejezdzajac z 200km w upale az zacznie przeskakiwac) czy co?czekac az sie cos rozleci??? ps niechce zeby w serwisie wymienili mi pół auta Z góry dzieki za wszystkie sugestie bo rece mi opadaja! [ Dodano: 2006-07-08, 18:22 ] ps czy to moze byc taki sam problem : http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=1416 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piurko 0 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Nie wiem czy to może być to , co u mnie kiedyś było w omedze. A mianowicie : coś łupało, chrobotało, stukało w tylnym moście napędowym i nie było regóły, raz hałasowało innym razem nie. Okazało się , że w przegubie napędowym od strony koła było za mało smaru. Dołożyłem smarowidła i jakby ręką odjął . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2,5V6 0 Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Dzieki za podpowiedz, też mysle ze moze gdzies smaru, ale to chyba ma cos wspolnego z klimą! tylko co??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 sprawa wydaje sie byc skomplikowana...bo jesli to przegub to powinien szczelac przedewszystkim przy ruszaniu (ze skreconymi kolami). (jak masz zamkniete szyby to nie slychac ) zobacz ty na tych skretach slychac to rowniez jak wysprzeglisz auto/odejiesz gazu. a co do zwiazku z klima to :shock: nie mam pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2,5V6 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Murzyn, no niestety nie ma tego przy ruszaniu ani jak jest normalna temperatura na zewnatrz, zgrzytanie jest tylko kiedy klima dlugo chodzi a na zewnatrz upał. Dzis sporo jezdzilem ale bez klimy na szyberdachu i nic sie nie dzieje. A ostatnio taka sama trasa z klima i przy jezdzie na radzie w lewo znowu zgrzytanie. Rece opadaja. ps czy przy rozprzeglaonym tez sprawdze pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulti 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 klima powoduje skraplanie pewnie ta woda Ci cieknie na przeguby (nawet wystarczy na same gumy) i stad piszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilo 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Witam dobrze że zajrzałem u mnie narazie jest to samo tak jak bym słyszał o swoim skrzypią dolne nośne wachacze to te do których zamocowany jest amorek. Koszt jednego około 300 tylko nie jestem pewien jakie masz zawieszenie jak wielo wachaczowe to na bank to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Witam dobrze że zajrzałem u mnie narazie jest to samo tak jak bym słyszał o swoim skrzypią dolne nośne wachacze to te do których zamocowany jest amorek. Koszt jednego około 300 tylko nie jestem pewien jakie masz zawieszenie jak wielo wachaczowe to na bank to samo a jakie ma miec niby zawieszenie jak nie wielowachaczowe w koncu to forum A4 a poza tym jak mam dac 300 zł za jeden wachacz to wole kupic komplet 8szt plus łaczniki i sruby za 1050zł http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121938024 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2,5V6 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Na 100% panowie macie racje, teraz słabsza pogoda klima pracuje na liskich obrotach, mało sie skrapla i problemu nie ma. ilo ale skrzypia Ci własnie po nagrzaniu (dłuższej jezdzie z kilmą)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilo 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Wszystko ok. tylko że na tych pojezdzisz tyle co trwa jedna wymiana oleju :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 masz złe doswiadczenie z delphi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilo 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Nie ja ale dwóch znajomych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2,5V6 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Jesli to jakiś wachacz , to ja i tak tego nie ruszam, zawieszenie pracuje idealnie a ,że w upały jak klima sie poci cos terkocze to kij z tym do nastepnych upałów jeszce 12 miesięcy. :mrgreen: ale dobrze wiedziec gdzie leży przyczyna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się