dario12 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Witam! Proszę o analizę logów. Wymieniłem turbinę (pojawił się ten dziwny odgłos "szurania" opisywany w tym poście http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html niestety po wymianie szuranie jest nadal). Po wymianie auto jedzie dopiero od 2000 tyś. Na poprzedniej turbinie nie było takiego problemu czy coś nie tak z turbiną? Logi zrobiłem statyczne, bs, dynamiczny zdążyłem tylko 011 i komp się rozładował. Logi statyczne: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12567.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12571.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12569.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12570.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12565.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12566.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12605.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12597.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12596.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12599.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12603.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12601.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12568.html wczorajszy log Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_12600.html dzisiejszy log
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Dologuj reszte dynamicznych oraz na "dzien dobry" sprawdz przewody podcisnienia(szczelnosc) - przedmuchaj lub wymien na nowe.
dario12 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Witam! Dodałem pozostałe logi dynamiczne. Proszę o sprawdzenie
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 sprawdz przewody podcisnienia(szczelnosc) - przedmuchaj lub wymien na nowe. oraz wymien termostat i wyreguluj kat synchronizacji... Reszta OK. Pozdrawiam
dario12 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Dziękuję za analizę. Czyli problem z przyspieszeniem do 2000 tys. leży po stronie podciśnienia? Turbina chyba trochę późno reaguje? Jakie są objawy złego ustawienia kąta synchronizacji? (sprawdza się to w grupie 004 dynamicznie?)
smartpc Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witaj kolego dario12, przeglądałem Twój post i widzę, że miałeś (bądź nadal masz) ten sam problem ze słabym pompowaniem turbo na niskich obrotach. Powiedz mi czy udało Ci się usunąć usterkę? Jeśli tak powiedz proszę co u Ciebie było powodem tego problemu? Z góry dziękuję za odpowiedź.
dario12 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Witaj kolego smartpc Sprawdziłem przewody podciśnienia - były ok. Nic z tym więcej nie robiłem. Mam wrażenie że po jakimś czasie od wymiany turbiny auto zaczęło jeździć "normalnie". Logów nie robiłem teraz, ale jak znajdę chwilę to może zrobię i porównam z tymi zaraz po wymianie. Przy okazji wymieniłem termostat, ale to nie ma związku z turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się