tanaka Opublikowano 12 Lipca 2007 Opublikowano 12 Lipca 2007 Witajcie , czy nie sądzicie że miłym dodatkiem do tematów przyklejonych , albo do przyklejonego wątku o chiptuningu dołączyc krótki instruktaż czytania wykresów z hamowni?? Dodałbym też troszeczke wiedzy na temat różnicy ( nie czysto fizycznej regółki ) na temat różnicy pomiędzy momentem obrotowym a mocą. Różnice nie tylko w definicji ale i w odczuciu jako kierowca... Mi osobiście brakowałoby kilku takich rzeczy a nie jestem specjalistą żeby się odzywac w tym temacie. Wiem że przykładowo wielu ludzi uważa że przyspieszenie diesli jest duuużo mniejsze niż benzyniaków bo mają mało koni... Czytac wykresy z hamowni i rozumiec co jest zle a co dobre ( jakieś zafalowania czy bardziej lub mniej strome krzywe, albo jak co się ma do obrotów...) napewno zaciekawi niejednego. Co o tym sądzicie? pozdrawiam
Krzysztof Opublikowano 13 Lipca 2007 Opublikowano 13 Lipca 2007 Mnie sie ten pomysl podoba, sam jako przyszly poczatkujacy uzytkownik diesla z perspektywa zrobienia chiptunn chcialbym wiedziec z czym to sie je ;- )
Gość Murzyn Opublikowano 14 Lipca 2007 Opublikowano 14 Lipca 2007 nie do konca rozumiem o co Wam chodzi? Jak czytac wykres?? Przeciez to fizyka szkola podstawowa. Jak powinien wygldac? Przebieg momentu dlugi, plaski(poziomy), bez szpicow, falowan i dostepny w szerokim zakresie obrotów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się