Jump to content
IGNORED

Czytanie wykresów z hamowni


Recommended Posts

Witajcie , czy nie sądzicie że miłym dodatkiem do tematów przyklejonych , albo do przyklejonego wątku o chiptuningu dołączyc krótki instruktaż czytania wykresów z hamowni?? Dodałbym też troszeczke wiedzy na temat różnicy ( nie czysto fizycznej regółki ) na temat różnicy pomiędzy momentem obrotowym a mocą. Różnice nie tylko w definicji ale i w odczuciu jako kierowca...

Mi osobiście brakowałoby kilku takich rzeczy a nie jestem specjalistą żeby się odzywac w tym temacie. Wiem że przykładowo wielu ludzi uważa że przyspieszenie diesli jest duuużo mniejsze niż benzyniaków bo mają mało koni... Czytac wykresy z hamowni i rozumiec co jest zle a co dobre ( jakieś zafalowania czy bardziej lub mniej strome krzywe, albo jak co się ma do obrotów...) napewno zaciekawi niejednego.

Co o tym sądzicie?

pozdrawiam :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Mnie sie ten pomysl podoba, sam jako przyszly poczatkujacy uzytkownik diesla z perspektywa zrobienia chiptunn chcialbym wiedziec z czym to sie je ;- )

Link to comment
Share on other sites

dobry pomysl

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

nie do konca rozumiem o co Wam chodzi? Jak czytac wykres?? :shocked: Przeciez to fizyka szkola podstawowa. Jak powinien wygldac? Przebieg momentu dlugi, plaski(poziomy), bez szpicow, falowan i dostepny w szerokim zakresie obrotów

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...