kris.poznan Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Może ktoś już przerabiał taki temat. 01318 Sterownik pompy wtryskowej J399 Brak komunikacji 00546 Uszkodzony przewód danych 00777 Czujnik położenia pedału przyspieszenia G79 Zwarcie z potencjałem plus 01259 Przekaźnik pompy paliwa J17 Wyjście nie przełącza/Zwarcie z potencjałem plus 00532 Napięcie zasilania Zwarcie z potencjałem plus
przemik Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Na 95 % pompa VP44 poszła spać. Te błedy wszystkie wracają po skasowaniu ?
kris.poznan Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Tak. Po skasowaniu i jezdzie próbnej, gdy nastąpi wyłączenie silnika (oczywiście da sie ponownie uruchomić) Kontrolka świec żarowych już wtedy mruga. I na kompie znowu wychodzą te błędy.
przemik Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Skoro fura da sie jednak uruchomic to moze jest problem z wtyczką/przewodami/ etc etc....
letallec Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Nie masz tam moze za duzo wilgoci w okolicach ECU? No i ta kabelkologia o której wspomniał przemik
kris.poznan Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Zobacze te ECU. Mam nadzieje,że to nie pompa, bo niedawno rozrząd był robiony i jak pomyśle,że znowu bedzie trzeba rozbierac + koszt pompy Autko ma przelatane już 260tys.km
AndyN Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Niech sprawdzą przekaźnik J17 pod kierownicą Nie było coś grzebane w elektryce? Jakiś świeżo dokładany alarm?
kris.poznan Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 W elektryce nie było nic grzebane. Alarm nigdy nie był dokładany. Zero modyfikacji. Wszystko fabryczne.[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 15:27_________________________________________________Po wymianie 3 przekaźników 202 , 219 , 395 autko zaczęło działać Oto ich stan Dzieki za wszystkie rady.
AndyN Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Skąd tam tyle wilgoci? Sugerowałbym sprawdzenie szczelności, czy woda przypadkiem po kablach nie spływa z przedziału silnika do środka auta. I dlaczego tak się dzieje
przemik Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Masakra... gdzies Ci sie woda wlewa... ale i tak dobrze, ze to sie tak skonczylo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się