Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Piszczenie z silnika, cykanie przy 1900-2000 obrotów pomocy


leewang

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam ostatnio pewien problem, gdy wyjeżdżam rano z garażu i stanęd przed samochodem to słychać wyrażne piski z silnika, tak jakby się coś kręciło i piszczało. Czy wiecie co to może być?

Druga rzecz, gdy wsiądę do samochodu i na luzie (biegu jałowym) zacznę dodawać gazu to dokładnie przy 1900 - 2000 obrotów coś jakby szybko cykało (również dźwięk dochodzi z silnika).

Trzecia rzecz, podczas jazdy gdy np jadę na drugim biegu ( około 3000 obrotów) i szybko wcisnę sprzęgło to słychać takie jakby szuranie (nie wiem jak to nazwać), nie wiem jak ten dźwięk sprecyzować, ale może wiecie od czego mogą być te objawy?

Czwarta rzecz to już tak na marginesie - parktronic gdy wrzucę wsteczny bieg to cały czas piszczy, czasami przestaje i znów piszczy. Ogólnie w ogóle nie da się z niego korzystać. Czy to znaczy że zepsuty jest jakiś czujnik? Włączyłem wsteczny i słuchałem każdego czujnika, było słychać cykanie. Umyłem już kilka razy porządnie auto ale to nic nie pomogło. Co mogę z tym zrobić?

Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczne od konca.

Parktronic jesli oryginal to tylko VAG cie ratuje.

Co do piskow to moze byc pasek alternatora - do sprawdzenia rownież napinacz. Niestety cykanie i szuranie ciezko mi cos wywnioskowac z opisu. Moze jakis filmik zapodasz? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parktronic oryginalny, mógłbyś mi napisać co sprawdzić za pomocą VAGa ? Zczytać błędy czy wejść gdzięś konkretnie ?

Sprawdzę ten pasek i napinacz.

Cykanie próbowałem dziś nagrywać ale nie słychać tego na telefonie :( Nagrałem dwa filmiki ale nie słyszę na nich tego samego co na żywo w aucie.

Z szuraniem to liczę na to, że znajde osobę która miała taki sam problem, bo jedynie musiałbyś usiąść i sam się przejechać moim autem, żeby zobaczyć o co mi chodzi.

Dzięki za odpowiedz macieek :) Już przynajmniej wiem w którym kierunku iść z naprawami. Jakbyś miał jeszcze jakieś sugestię to pisz :)

Oczywiście jak ktoś może mi pomóc i dać jakieś rady gdzie szukać przyczyn problemów mojej A4 to proszę piszcie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parktronic oryginalny, mógłbyś mi napisać co sprawdzić za pomocą VAGa ? Zczytać błędy czy wejść gdzięś konkretnie ?

Zrob najlepiej full scan. I wtedy patrz. Co do szurania to dopiero teraz zalapalem ze to przy schodzeniu z obrotow.

Mam to samo ale nie zawsze - raz jest glosniej raz ciszej. Jest o tym bardzo dlugi wątek na forum "niepokojący dźwięk" czy jakos tak. Pozczytaj sobie - jest tez tam filmik bedziesz mogl porownac czy masz to samo. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie z tym szuraniem to od turbiny. Ale chyba na razie nie ma na to lekarstwa.

Za pare miesięcy chciałem robić chipa i nie wiem czy to przeszkadza przy chipowaniu (to szuranie od turbiny) ?

Jeszcze tylko pytanie o to cykanie z silnika przy 1900-2000 obrotów... co to może być za cholerstwo ?[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 10:01_________________________________________________Podbiję wątek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...