Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wypadający króciec z chłodnicy


Scrash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wymieniałem tydzień temu rozrząd. Trzeba było rozebrać przód, oczywiście wszyscy wiedzą o co chodzi.

Przy odłączaniu chłodnicy dość ciężko było ściągnąć gorny plastykowy króciec z chłodnicy ale jakoś zeszło.

Po 5 dniach ten króciec wyskoczył mi w czasie jazdy i płyn zarzygał mi wszystko. Zdążyłem w porę się zatrzymać. Wsadziłem go spowrotem, i zalałem nowy płyn. Po przejechaniu 5 km zauważyłem ze ten króciec znowu sie zsuwa. Docisnąłęm go ale widać, że gdy nim troche poruszam to da się go zsunąć mimo tego, że klamra zabezpieczajaca znajduje się w odpowiednim położeniu i zakleszcza ten rowek w chłodnicy. Czemu ten króciec spada jeśli nic tam nie jest wyrobione ? Jest jakiś sposób zeby to dodatkowo zabezpieczyć ? Nie chciałbym żeby w przy dłuższej trasie znowu mi sie to stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo źle założone zabezpieczenie , albo jednak coś uszkodzone . Nie ma innej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sledzik69

Dziwne u mnie jest normalny gumowy waz z obydwu stron jest opaska zaciskowa od strony silnika jak i od strony chłodnicy nawet w pasie przednim patrząc z góry jest otwór na srubokret zeby mozna było dostac sie do tej opaski wydaje sie wszystko orginalnie tak było zrobione u mnie :mysli: Scrash a u ciebie ?? mamy podobne silniki ps dolny przewód jest na wcisk ale górny nie..... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...