wesoly1601 0 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Otóż problem taki jak w temacie... odpalić odpali, łapie 900 obrotów i gaśnie, gdy dodam gazu dojdzie do 2000 obrotów i gaśnie :/ kontrolka od immo nie mruga (pali sie caly czas i gaśnie). Diagnostyka robiona i błędów nie było, więc jaka może byc tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 masz fabryczny imobilayzer? lub coś takiego, jak biała puszka elektroniczna pod kierą z cieńkimi przewodami powiązanymi ze stacyjką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesoly1601 0 Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Tak immo fabryczny... a czy jest puszka nie patrzyłem bo nie rozkręcałem tego... pomóżcie bo za 2 tygodnie 500 km do pokonania (powrót z wakacji) :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 musisz koniecznie sie tam dostać, moim zdaniem zawiesiła sie blokada w imobilu, nieraz wystarczy puknąć, chyba że to elektrozaworek przy pompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesoly1601 0 Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 A jak stwierdzę że ona się zawiesiła? Byłem wczoraj na diagnostyce i był błąd związany z sygnałem w immo :/ czyli coś z nim nie tak... podejrzenia są na cewkę... wie ktoś jaki jest jej koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu 0 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 mimo, iz kontrolka immo gaśnie, wcale nie zanczy to że auto "widzi kluczyk" - sprawdź z drugim kluczem, jak masz , a jak nie pomoże lub nie masz - to w kolejności: 1. znajdź puszkę immo - jasna kostka pod kierą, jak już pisali Koledzy, opukaj, sprawdź czy nie uszkodzone przewody 2. wyjmij szafę i podłącz jeszcze raz bez przekręcania kluczyka w stacyjce - najlepiej go wyjmij do tej czynności - wiązka komunikacji kluczyka z kompem idzie przez szafę 3. sprawdź podłączenia elektrozaworu na pompie - ale nie sądzę szczerze mówiąc 4. .....daj na mszę na dwa dni przedy wyjazdem [br]Dopisany: 31 Lipiec 2007, 22:32 _________________________________________________ A jak stwierdzę że ona się zawiesiła? Byłem wczoraj na diagnostyce i był błąd związany z sygnałem w immo :/ czyli coś z nim nie tak... podejrzenia są na cewkę... wie ktoś jaki jest jej koszt? jaką cewkę do diabła :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesoly1601 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Tą cewkę która odbiera sygnał z immo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Sprawdź VAG-iem błędy, jeżeli to immo to możesz mieć taki błąd: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Albo taki błąd albo problemy z zaworkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się