Walker 0 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mamy mały problem przy okazji rzeźbienia układu wydechowego - przy wchodzeniu na obroty pojawia się metaliczny brzdęk w środkowej części układu wydechowego... A teraz pytanie do ludzi co wywalali katy - czy zaobserwowaliście coś podobnego? Podejrzewamy, że problematyczne jest zbyt drastyczne przejście na Xpaipie z 2X2" na 2,5" - jakieś pomysły, doświadczenia w tym temacie? szybkie odp potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Tak jak,ja mialem pustego kata to wlasnie tak brzmial.Najlepiej założyć strumienice ale nie luskowa lub rurke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walker 0 Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 wymienione są siatki i puszczone rury 2", później wchodzi Xpipe z 2" na 2,5", później tłumik przelotowy środkowy i tłumik przelotowy końcowy. I brzęczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw72 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 nie wiem czy dobrze rozumiem , ale ja tak mialem przez " wyrabany " katalizator po wymianie jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jak zostawiłeś pusta puchę po kacie to tak może być - wstaw w niego rurkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walker 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 może się to komuś przyda: układ wydechowy składa się z dwóch rurek 2" schodzących się do jednej 2,5". Dalej jest wstawiony przelotowy tłumik środkowy i końcowy. Docelowo dalej będzie rozbicie na 2 strony - ale to po wakacjach Łączenie dwóch rur 2" w 2,5" to X-pipe Brzęczenie udało się wyeliminować przez przesunięcie X-pipe o 30 cm w kierunku silnika w stosunku do oryginalnego łączenia rur i zrobienie X-pipa, który praktycznie "idealnie" przechodzi z 2" na 2,5". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się