2pac1670 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Mam taki problem sprowadziłem na świeżo autko z zagranicy wymieniłem rozrząd i wszelakie inne dolegliwości ale nurtuje mnie jedna rzecz, mianowicie: Wymieniłem sobie termostat na nowy (WAHLER) i od tej pory wskazówka temperatury płynu nie przekracza 80stopni choćbym nie wiadomo jak mocno deptał na gaz. Pomyślałem, że może to termostat wadliwy - trudno odżałowałem kolejne pieniążki i kupiłem drugi termostat (WAHLER) ale sytuacja się powtórzyła. Na "starym" termostacie (tym z którym przyjechał z zagranicy) wskazówka bez problemu wskakiwała na 90stopni jednak na postojach "cofała się" więc wykluczam czujnik temperatury. Co to może być i jak temu zaradzić? Ma ktoś jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurban6 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 i wykasuj błędy.Zobacz co za błedy będą,może czujnik tem. cieczy chłodzącej itd.U siebie zmieniłem czujnik,wykasowałem błąd G 62 i juz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 O ile dobrze pamiętam są 2 czujniki temperatury płynu, jeden dla wskazań na liczniku, a jeden dla komputera, po podłączeniu do vaga zobacz jaka będzie temperatura w porównaniu z tą na blacie, na komputerze zawsze będzie ciut wyższa (dokładniejsza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Było kupić od razu oryginał BTT z ASO byś miał przynajmniej termostat sprawny i porządny. Z uszczelką około 100,-. Wahlery na forum nie są polecane.. Zapnij VAG'a zaloguj 007 po ostrzejszej jeździe zobaczymy jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 ogarnijcie się pany...vag po wymianie tromostau... prosze..... Wahler to firma do d*py i tyle. nie raz się na tym gównie przejechałem przez cienki portfel klienta, nie tylko wkładając to do aut niemieckich ale i japonskich czy francuzów. kolega - jestes w plecy z termosami.tak to jest- nieraz sie chce zaoszczedzic to sie zakare płaci 2x.po co w ogole zes wymieniał ten termostat skoro wszystko dobrze było... proponuje wrzucić ori termosa z aso , zalać chłodziwo, odpowietrzyć układ i z bani... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurban6 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Mnie nie chodziło o vaga po wymianie termostatu,tylko ogólnie aby sprawdzić czujniki od ecu i od wskazników.Po drugie masz racje,zawsze ori(termostat i czujniki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucia 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 W 1Z jest jeden czujnik zespolony, tylko trzeba zwrócić uwagę na kolor pierścienia plastikowego na nim. Vagiem wyeliminujesz( tak jak mówili przedmówcy) uszkodzenie czujnika. Jeśli nie masz Vaga to można to zrobić omomierzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się