Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Regulacja sztangi


Wojciech1986

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyregulować sztange która zamyka otwioera kiefownice w turbo prosze o opis

normalnie ... kluczem .... :naughty:

ale ja bym sie do tego nie dotykal ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyregulować sztange która zamyka otwioera kiefownice w turbo prosze o opis

normalnie ... kluczem .... :naughty:

ale ja bym sie do tego nie dotykal ....

dokladnie jak nikt tego jeszcze nie ruszał to ori jest optymalnie wiec nie dotykac.... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr1602 nie jest dobrze, bo kolega ma przeladowanie. Regulujac sztange mozna je zniwelowac (sprawdzane na 2 autach jak juz nic nie pomagalo)

Murzynku wiem ze mozna zniwelowac ... ale jezeli nikt tam nigdy nic nie ruszal [a tego nie wiem] to nie wydaje mi sie zeby przyczyna przeładowania była zle wyregulowna sztanga ... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky pamietasz jak wrzucalem logi Golfa ALH? Tam byl ten sam problem. Tez niby nikt nic nie ruszal (przy zakupie logi ksiazkowe) a przyczyna byla wlasnie w sztandze. Podobny temat przerabialem z Toledo (110KM nie wiem jakie oznaczenie), wiec uwazam, ze jak juz wszystko co moze powodowac przeladowanie jest sprawdzone, to ostatnia deska ratunku jest wlasnie regulacja sztangi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky pamietasz jak wrzucalem logi Golfa ALH? Tam byl ten sam problem. Tez niby nikt nic nie ruszal (przy zakupie logi ksiazkowe) a przyczyna byla wlasnie w sztandze. Podobny temat przerabialem z Toledo (110KM nie wiem jakie oznaczenie), wiec uwazam, ze jak juz wszystko co moze powodowac przeladowanie jest sprawdzone, to ostatnia deska ratunku jest wlasnie regulacja sztangi.

oczywiscie masz racje ... jezeli juz wszystkie inne przyczyny przeladowania zostaly wykluczone to jak najbardziej korekta sztangi moze pomoc ....

masz moje poparcie... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz moje poparcie...

:notworthy:

jezeli juz wszystkie inne przyczyny przeladowania zostaly wykluczone

wlasnie to jest ten warunek, kiedy mozna zaczac myslec o sztandze. Z tego co pamietam jest strasznie czula na regulacje i 1/4 obrotu juz daje spore roznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz moje poparcie...

:notworthy:

:drunk:

sztanga jest strasznie czula na regulacje i 1/4 obrotu juz daje spore roznice

dokladnie tak jest .. dlatego w pierwszym swoim poscie odradzalem ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale cóż za problem regulować sztangę... Nie ma się czego bać, tylko małymi krokami sobie to przestawiać i jednocześnie obserwować na vag'u zmiany. Czasem przeładowanie zaczyna już wynikać z inaczej pracujących, nieco zużytych łopatek wirników, jedynym ratunkiem jest regulacja sztangą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...