Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] tryb awaryjny


TOMWOJ76

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie czy jest mozliwe odłączanie turbo ze względu na temperature. Ostatnie upały wyjazd nad morze w każdym samochodzie wentylator chłodnicy chodził jak w autobusie a u mój nie i w korkach i na trasie, na blacie cały czas 90 stopni, a co jakis czas tryb awaryjny. Jak można dokładnie sprawdzić wentylator chłodnicy wisko czy dobrze pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby wentylator ci nie chodził to napewno nie było by 90 stopni tylko 120 jak odpalasz auto to od razu kreci się wentylator

a skąd wiesz że wchodził w tryb awaryjny?

jak jest silnik gorący i nie ma zimnego powietrza to auto jest trochę słabsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylator chodzi po zapaleniu silnika wolno sie obraca i wydaje mi się ze juz później nie chodzi szybciej wchodził w tryb awaryjny bo musiałem go wyłaczyć żeby sie dalej dało jechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi: od tego trzeba zacząć czy są jakieś błędy bez tego to możemy sobie gdybać

wentylator od wisco ma się dać zatrzymać ręką sprawdz to na zimny silniku przez jakąś rekawiczke jeśli zatrzymasz to wisco jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...