TOMWOJ76
Pasjonat-
Postów
59 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O TOMWOJ76
Informacje
-
Imię
tomasz
-
Miasto
krakow
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia TOMWOJ76
0
Reputacja
-
http://vaglog.pl/log_257893.html logi są w pliku poniżej powyżej zostały jeszcze stare logi jakieś sugestie co do danych w tych logach
-
zrobione
-
prośb o analize logów cykliczne odciecie turbiny audi a4 afn 110 km http://vaglog.pl/log_257893.html
-
szukam kompletnego rozrządu do a4 1,9tdi afn
-
turbo czyszczone było dwukrotnie raczej rozruszane
-
tylko że w zimie klima się nie włącza a tez tak się dzieje a jak jest w opcji eco jest ok
-
pytanie laika czy ma coś wspólnego włączenie klimy i jazda na klima a wchodzenie auta w tryb awaryjny przeładowanie, jazda bez kimy nie powoduje takiego objawu nie ma problemów przy jeździe w zimie. Objaw występuje szczególnie podczas jazdy z klima wyłączeniem auta i następne zapalanie auta przy 3000tys/obr przeładowanie, czy przekaźniki od klimy i zaworka n-75 mogą mieć jakiś wpływ.
-
przepraszam za odgrzanie kotleta ale nie znalazłem dokładnego opisu, rozsypało mi sie mocowanie rolety, chodzi o mocowanie z tym przyciskiem . niestety nie wiem jak to poskładać do kupy szczególnie chodzi o ten element z mała sprężynką. <br /><br /> ---------- Post dopisany 13-01-2013 at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 17:04 ---------- temat nieaktualny już poskładałem. można zamknąć.
-
ponawiam pytanie czy po zapalaniu samochodu ma być włączony nawiew z opcja auto czy econ czy świece są włączane niezależnie od włączenia climatronica i co można jeszcze sprawdzić bo świece są dobre zasilanie dochodzi , warunki włączenia spełnione tzn temperatura poniżej 5 obciążenie alternatora poniżej 50 % temperatura płynu poniżej 70 stopni.
-
mam pytanie czy po zapalaniu samochodu ma być włączony nawiew z opcja auto czy econ czy świece sa włączane niezaleznie od włączeniania climatronica i co można jeszcze sprawdzić bo świece dobre zasilanie dochodzi , warunki włączenia spełnione tzn temperatura ponizej 5 obciążenie alternatora poniżej 50 % temperatura płynu poniżej 70 stopni.
-
okey sprawdzę jutro będę miał laptopa to zrobię logi
-
wentylator chodzi po zapaleniu silnika wolno sie obraca i wydaje mi się ze juz później nie chodzi szybciej wchodził w tryb awaryjny bo musiałem go wyłaczyć żeby sie dalej dało jechać
-
mam pytanie czy jest mozliwe odłączanie turbo ze względu na temperature. Ostatnie upały wyjazd nad morze w każdym samochodzie wentylator chłodnicy chodził jak w autobusie a u mój nie i w korkach i na trasie, na blacie cały czas 90 stopni, a co jakis czas tryb awaryjny. Jak można dokładnie sprawdzić wentylator chłodnicy wisko czy dobrze pracuje.
-
dobra sprawdzę , można zamknąć wątek dzieki za sugestie
-
własnie wycieki sa silnik nie jest such od spodu a wczesniej na półsyntetyku nie było