TOMWOJ76 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 mam pytanie czy jest mozliwe odłączanie turbo ze względu na temperature. Ostatnie upały wyjazd nad morze w każdym samochodzie wentylator chłodnicy chodził jak w autobusie a u mój nie i w korkach i na trasie, na blacie cały czas 90 stopni, a co jakis czas tryb awaryjny. Jak można dokładnie sprawdzić wentylator chłodnicy wisko czy dobrze pracuje.
michał69 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 jakby wentylator ci nie chodził to napewno nie było by 90 stopni tylko 120 jak odpalasz auto to od razu kreci się wentylator a skąd wiesz że wchodził w tryb awaryjny? jak jest silnik gorący i nie ma zimnego powietrza to auto jest trochę słabsze
TOMWOJ76 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 wentylator chodzi po zapaleniu silnika wolno sie obraca i wydaje mi się ze juz później nie chodzi szybciej wchodził w tryb awaryjny bo musiałem go wyłaczyć żeby sie dalej dało jechać
goldi Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 od tego trzeba zacząć czy są jakieś błędy bez tego to możemy sobie gdybać wentylator od wisco ma się dać zatrzymać ręką sprawdz to na zimny silniku przez jakąś rekawiczke jeśli zatrzymasz to wisco jest ok
michał69 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 może bardzo zabrudzony masz filtr powietrza?
TOMWOJ76 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 okey sprawdzę jutro będę miał laptopa to zrobię logi
LORD DIABLO Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 moze kierownice ci sie zapiekly w turbinie??ale najlepiej to podlacz vaga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się