Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie czy jest mozliwe odłączanie turbo ze względu na temperature. Ostatnie upały wyjazd nad morze w każdym samochodzie wentylator chłodnicy chodził jak w autobusie a u mój nie i w korkach i na trasie, na blacie cały czas 90 stopni, a co jakis czas tryb awaryjny. Jak można dokładnie sprawdzić wentylator chłodnicy wisko czy dobrze pracuje.

Opublikowano

jakby wentylator ci nie chodził to napewno nie było by 90 stopni tylko 120 jak odpalasz auto to od razu kreci się wentylator

a skąd wiesz że wchodził w tryb awaryjny?

jak jest silnik gorący i nie ma zimnego powietrza to auto jest trochę słabsze

Opublikowano

wentylator chodzi po zapaleniu silnika wolno sie obraca i wydaje mi się ze juz później nie chodzi szybciej wchodził w tryb awaryjny bo musiałem go wyłaczyć żeby sie dalej dało jechać

Opublikowano

:vaglogi: od tego trzeba zacząć czy są jakieś błędy bez tego to możemy sobie gdybać

wentylator od wisco ma się dać zatrzymać ręką sprawdz to na zimny silniku przez jakąś rekawiczke jeśli zatrzymasz to wisco jest ok

Opublikowano

może bardzo zabrudzony masz filtr powietrza?

Opublikowano

okey sprawdzę jutro będę miał laptopa to zrobię logi

Opublikowano

moze kierownice ci sie zapiekly w turbinie??ale najlepiej to podlacz vaga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...