wiury Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam. Wiem ze już wiele było powiedzianen na ten temat, ale ja nadal nie znalazłem odpowiedzi na mój problrm. Mianowicie wyskakuje mi ciągle bład 16515. kasuję go ale po kilkdziesię ciu kilometrach znowu powraca. Była zaśniedziała jedna kostka, więc ją przeczyściłe,ale błąd pozostał. Dodam że samochód jeżdzi na gazie II generacji (wiem nie jest on odpowiedni ale już był) Po sprawdzeniu statycznie vagiem na kanale 7,8 i10 wartości są jak poniżej i napięcie na sondzie jest stałę (nic się nie zmienia nawet jak dodaję gazu) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88ff83a059f91a8a.html Co radzicie sonda do wymiany czy regulacja gazu. NIe chciałbym wydawac na sondę a potem się okaże zę to nie to. Dodam że jest już przeczyszczony przepływomierz i katalizator. Czasami odczuwam spadek mocy i tak jak by go muliło. Dzięki za każdą sugestię.
mateogda Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Po sprawdzeniu statycznie vagiem na kanale 7,8 i10 wartości są jak poniżej ... Sprawdzałeś na lpg czy na Pb?
wiury Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Zapomniałem dodać zdjęcie jest zrobione na PB, bo na gazie to pokazuje tylko zero ale chyba tak powinno byc przy tej instalacji gazowej
mateogda Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 To sprawdź czy kabel od sondy do ECU jest drożny, a jak będzie ok to zbieraj na sonde.
wojtek26 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Sonda do wymiany pokazuje to tez czas wtrysku, masz ubogo i ECU leje Ci Pb, na wolnych obrotach masz 4,8ms gdzie przy sprawnym układzie powinno byc 3,8ms. Co do wskazń sondy na LPG to sprawdz jak masz ustawiona emulacje sondy pewnie masz na odłączona, lepiej jest ustawic na "masa" wtedy lepiej bedzie sie zachowywac silnik.
wiury Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam. Wczoraj sprawdziłem kable od sondy do Ecu i wszystko jest w porzadku. Widzę że jednak musz ekupić sondę i ją wymienić. Dzisiaj to załatwię i zobaczę jak bedzie. Jak siępoprawi to napisze. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 07:13_________________________________________________http://moto.allegro.pl/item1167128723_sonda_lambda_uniwersalna_4_przewodowa_bosch.html http://moto.allegro.pl/item1152539285_uniwersalna_sonda_lambda_typu_bosch_4_przewodowa.html Czym sięróznią te dwie sondy i która jest w moim ADR. Na stronie http://ecat-online.bosch.de/toc/pl/0000Kv20pPmeW-SLSI0WFJrv_RY:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp podają że jedna i druga pasuje, ale wizualnie są one inne. Prosz eo opinię. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 14:20_________________________________________________Witam. Własnie wymieniłem sondę na nową. Narazie musż epojeżdzić i zobaczyć czy bład powróci, ale już zauwazyłem, że nowa sonda pokazuje wartości wna kanale 7 i 8. Zmienia się napięcie. Zauważyłem jeszcze że na kanale 7 w pierwszej pozycjy pokazuje mi wartości -25%. Czy powinieniem jakoś sondę zaadoptować lub zresetowac ECU? [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 07:27_________________________________________________ Witam. Dzisiaj sprawdzięłm jak to wszystko chodzi i wydaje mi się że jest coś nie tak. Czy takie powinny być wskazania sondy an wolnych obrotach. Wydaje mi się że mieszanka jest za bogata. I jeszcze jedno na benzynie przy wciśnięciu gazu jest taki moment zadławienia właśnie jak by go chwilowo zalewało. Czy jakoś się to reguluję. Czy może to wina gazu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się