Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


jarek85

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko jest dobrze.

Katalizator masz ??? - troche swiruje dynamika spalin w sprezarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybebesz katalizator i przyjdz znow z logami - 011, 010 i 008.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku do 1 bara - no ale przeciez to dokladnie widac w 011 dyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w dobrej kondycji, korekcja idealna nie jest, jak filtr paliwa ma nalatane 30tys km albo dwa lata wymień go ze względu na korekcje, polecam Knecht.

katalizator nie koniecznie jest to wycięcia, jeżeli dolot jest idealnie szczelny w co wątpię..., to do korekty masz sztangę przy turbinie, ma być w logu 011 w czwartej kolumnie przy 3500obr 65% i tym się zajmij, skróć sztangę.

radzę zacząć szukanie usterki od gruntownego przejrzenia dolotu pod względem szczelności, czy nie ma nigdzie zaolejenia na łączeniach rur, wymiany czarnych wężyków podciśnieniowych i przedmuchaniu wężyka który wchodzi do ECU, następnie korekta sztangi gruszki, po tych zabiegach wrzuć ponowienie logi dynamiczne do oceny czy trzeba kata wywalić czy gruszkę wymienić.

Ja jestem przeciwnikiem wycinania kata, niech ktoś się pochwali ile km ostrej jazdy już nalatał z turbina bez kata? Wczoraj słyszałem turbo AFN bez kata w golfie który nieźle dotacje po d*pie, od 1000obr świstała jak szalona, założyłem się z kolega o flachę że do końca roku mu padnie turbo :evil: Według mnie im cichsza turbina tym dłuższe życie turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kata wywaliłem, kolega Robb555 wgrał sofcik i póki co turbiny nie słyszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to do korekty masz sztangę przy turbinie, ma być w logu 011 w czwartej kolumnie przy 3500obr 65% i tym się zajmij, skróć sztangę.

Szatnge w sprezarce moga regulowac tylko wyspecjalizowane serwisy turbin. Jesli ktos sie tego podejmuje w garazu to po prostu uprawia partyzantke.

wymienić.

Ja jestem przeciwnikiem wycinania kata, niech ktoś się pochwali ile km ostrej jazdy już nalatał z turbina bez kata? Wczoraj słyszałem turbo AFN bez kata w golfie który nieźle dotacje po pupie, od 1000obr świstała jak szalona, założyłem się z kolega o flachę że do końca roku mu padnie turbo

Ja mam juz trzeciego AFN i kazdy latał bez katalizatora... bajdurzenie o tym ze brak katalizatora skraca zywtotnosc turbiny swiadczy tylko, ze ten kto tak twierdzi(notabene w podpisie ma "czyszczenie turbin") nie zna elementarnych zaleznosci jakie panują w doładowanym dieslu.

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oświeć mnie

Czyż nie będziesz miał wiekszej satysfakcji jesli dojdziesz do tego sam :wink4:

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie zapchany kat jest groźniejszy, gdyż opór na jaki trafiają gazy dopycha również wirnik turbiny, co powoduje powstawanie luzu osiowego wirnika.

Mam racje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemik - no wsunie będę miał, jadę na cały weekend na sielpie wiec możemy przy piwku w miłej atmosferze pogadać, jak coś dzwoń 697503901, jak nie odbiorę to znak że już się wylogowałem i zjechałem na bazę albo auto pilot mi się załączył:) po czarnym A4 mnie tez znajdziesz bo wczoraj umyłem :>

jarek85 - wstaw logi dynamiczne od 1000obr bo z tych co są nie da się jednoznacznie powiedzieć co w doładowaniu nie gra

zapchany filtr powietrza czy kat to samo zło dla turbiny, robi się jak mówisz banshee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...