zxcvbn Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam! Jadac w trasie przy predkosci ok 120 km/h poczulem dziwna wibracje. Zatrzymalem sie, wszystko wygladalo jakby bylo ok. Po ruszeniu zauwazylem, ze turbiny chyba nie dzialaja. Po dojsciu w okolice 2k rpm zaczynal sie swist, a przy tym zerowy przyrost mocy. Przy wyzszych obrotach lub mocniejszym wcisnieciu gazu pojawialy sie wspomniane wyzej wibracje. Trase dojechalem do konca wciskajac delikatnie gaz przy ruszaniu i nie przekraczajac 2k rpm. Co moglo sie stac? W dodatku po 2 dniach w samochodzie nie bylo pradu (alarm padl, po przekreceniu kluczyka zero reakcji). Swiatel wlaczonych nie zostawilem, nie wiem czy cos moglo rozladowac akumulator. Podlaczylem go wlasnie pod prostownik i pokazuje ponad 12v napiecia, wiec chyba akumulator ok. Wiec co? Czy ten brak pradu ma zwiazek z tym co bylo w trasie?
zxcvbn Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nie wiem, prawde mowiac nie znam sie za bardzo. Jak to sprawdzic? PRostownik, ktory posiadam, ma mozliwosc sprawdzenia alternatora, ale nie mam jak go podlaczyc na parkingu. Jesli to alternator to da sie jakos uruchomic samochod, zeby zawiezc go do warsztatu?
LAKIER88 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 jesli masz blisko warsztat to dojedziesz jak podładujesz baterie ale nie daleko a sprawdz to tak ze odpal auto i posłuchaj dobrze alternator jeśli to on sie tłucze masakrycznie to znaczy ze posypały sie w min łożyska co w rezultacie sprawia brak ładowania i trzeba go zregenerować
zxcvbn Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 No tak, tylko ze nie mam jak odpalic silnika. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce nie ma zadnej reakcji. No chyba, ze cos sie zmieni po ladowaniu akumulatora prostownikiem. Poza tym w trasie po padnieciu tych turbin samochod pracowal calkiem normalnie, zadnych niepokojacych odglosow nie slyszalem.
LAKIER88 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 coś nie wydaje mi sie zeby turbiny tak odrazu padły jesli zanikły prądy w aku to podejrzewałbym alternator trzeba by to sprawdzic miernikiem czy jest 14V po odpalenu auta na klemach jesli po odpaleniu jest tyle co i przed to znaczy ze alternator siedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się