VincentB5 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam, od niedawna jeżdżę A4 B5, auto kupiłem "delikatnie" obniżone. Na początku bardzo mi się to podobało, bo auto jest przyklejone do drogi, ale po czasie widzę wiele wad takiego rozwiązania (nie ma dnia, żebym nie przywalił spodem o jakieś nierówności). Pytanie do Was, czy wracać do całkowitego standardu, czy jednak zostawić jakieś delikatne obniżenie? Wizualnie chciałbym, aby prześwit między kołem a nadkolem nie był wiele większy niż jak z tyłu auta na zdjęciach (przód jest wyraźnie niższy). Na zdjęciach felgi 16 cali, profil opony 55. Jesteście w stanie ocenić jakie obniżenie jest teraz i czy standard mocno zwiększy prześwit? Drugie pytanie, czy komplet (amorki + sprężyny) KAYABA będzie się nadawał, czy szukać części innej firmy (np. SACHS) ? [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 16:17_________________________________________________Dzięki wszystkim za odpowiedzi, na rano muszę być zdecydowany, biorę KAYABA standardową wysokość. Może przynajmniej będzie komfortowo.
Lukasz_N Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Szczerze to nie polecam KAYABA. Mialem je u siebie na 1BE i po pół roku szlag je trafił. Jak już to tylko SACHS. Wydasz trochę wiecej przy zakupie ale masz święty spokój na długi czas.
VincentB5 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 1BE chyba jest trochę bardziej wymagające? A zresztą, mówisz o amorkach, sprężynach, czy o całości? Może pójdę na kompromis i wezmę sprężyny od KYB a amorki od SACHS..
przemeks77 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No niestety na obniżonym zawiasie trzeba troche uważąc ja bym zostawił ten zawias.
MATIUS Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 hmm ciężko powiedzieć ale mam wrażenie że przód masz bardziej zglebiony niż tył ogólnie to ja mam teraz 1BA i chętnie bym przytulil 1BE :P
VincentB5 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Przód na bank jest niżej niż tył. Trzeba trochę uważać? Trzeba za***iście uważać, nieuważna jazda grozi rozbitą miską olejową lub urwaniem zawieszenia (jak spojrzałem pod spód auta, to się przeraziłem), niestety takie mamy drogi. Na gładkiej jezdni oczywiście jedzie się pięknie i jeśli tylko będą same takie u nas, wrzucam z powrotem obniżenie. Póki co zamówiłem już kompletną zawiechę o oryginalnej wysokości i w poniedziałek wędruje ona na auto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się