Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Błąd grzałki sondy lambda


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki owy błąd 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction

P0135 - 35-10 - - - Intermittent

co o tym myślicie jak go usunąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek sprawdz jaka masz opornosc grzałki w sondzie jezeli nie bedzie to sonda do wymiany jezeli bedzie to trzeba sie przyjrzec wiązce elektrycznej od sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem czy dochodzi prąd do sondy i w białych kabelkach jest a w czarnym i szarym niema :(([br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 12:27_________________________________________________sprawdzałem wszystkie bezpieczniki są w porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz napięcie na białych przewodach to dobrze teraz wypnij sondę (oczywiście silnik nie pracuje) i zmierz oporność grzałki czyli właśnie na tych białych kabelkach, na razie czarny i szary zostaw w spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam miernika żeby zmierzyć ;/ da rady to jakoś inaczej zbadać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no miernikiem byłoby najlepiej, ale wydaje mi się że można wykręcić sonde podłaczyś zasilanie z aku lub zasilacza do białych przewodów i zobaczyć czy się będzie robiła ciepła, a miernik możesz kupić za 15-20zł w castoramie czy jakims elektrycznym a napewno się przyda w przyszłości :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba będzie podjechać heh na razie leje deszcz ;/ jak przestanie to zobaczymy :D

a taki błąd może być winna lekkiego co 5-10sek dławienia sie silnika takiego minimalnego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogło by to być przyczyną ale tylko zanim sonda się rozgrzeje ponieważ sonda bez grzałki pracuje poprawnie tylko trzeba dłużej poczekać aż się nagrzeje, czylli na gorącym silniku powinno być już dobrze. Podłacz vaga i zobacz jak pracuje sonda czy napięcie oscyluje w granicach 0,1-0,9V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to pewnie cos innego bo to samo jest jak silnik gorący trzeba zrobić logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...