kandrzej Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam, Zamontowałem lpg w aucie, zestaw: centralka Agis reduktor Tomasetto Artic /był KME silver ale okazał się uszkodzony - nowy/ wtryski Matrix hd544 miedź 8mm Objawy: przy max bucie lekkie szarpanie, zdławienie silnika na chwilę ale szedł czuć turbinę, gdy odpuściłem lekko nabierał prędkości i mocy jeszcze lepiej, nie chciałem szarpania więc pojechałem na regulację... Teraz następujące objawy: brak szarpania, ale i brak mocy, turbo się załącza ale nie ma to przełożenia na osiągi dzieje się tak głównie po rozgrzaniu, gdy silnik nie osiągnie temp. jest ok, gdy się rozgrzeje jedzie jak zwykłe 1.8. Na PB wszystko ok, pieknie jeździ. Co zrobiono na regulacji: okazało się że wielozawór był walnięty odcinał dopływ lpg, gdy się dodawło nagle gazu - zawór bezp.odcinał dopływ lpg, zmieniono również dysze w wtryskiwaczach na mniejsze /były 3mm, teraz 2,6 mm/. W przyszłym tygodniu znowu jadę z reklamacją. Może wieci co może był przyczyną takiego stanu? Ja się skłaniam ku reduktorowi - jest za słaby i nie sprawdza się w tym silniku, nie trzyma ciśnienia - duże spadki przy gwałtownym poborze lpg, przy przyspieszeniu. A może to wina wtryskiwaczy - są za wolne? Dzięki za pomoc
wojtek26 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Reduktor do wywalenia on sie nadaje do silników o mocy 150 km ale bez turbiny, zakładaj Magic III i bedzie super, przydałoby sie zobaczec jak wyglada mapa oraz ustawienia instalacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się