Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Wypluwa błędy - ciąg dalszy . . .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

Pierwszy od DV wypluwa po krótkiej jeździe ale jak przegoniłem furkę to zaświecił się CHECK i przybyły jeszcze 2 następne.

Podejrzewam że przepustnica jest zasyfiona bo coś obroty lubią się przywiesić na 1000.

Gdzie szukać przyczyn???

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta smutnymi wiadomościami :confused4:

Jestem po zmianie rozrządu oraz zawodu DV i błędy jak wywalało tak wywala dalej:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Dalej wywala najpierw 17705 a następnie wypadające zapłony.

Powie ktoś gdzie jeszcze szukać przyczyny???[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2010, 09:29_________________________________________________Czy przez nieszczelność w dolocie może wywalać błędy o wypadających zapłonach??? A może trzeba podejżewać ten mapsensor co jest w coolera wkręcony :mysli:

Auto na zagrzanym ma lekkie drgawki. Nowe cewki Beru + świece PFR6Q i nowa przepływka i dalej nic.

Opublikowano

Kolego mamy ten sam problem z A3 ARY 1,8T ;(

Wszystkie przewody szczelne, DVka dobra. Może któryś z Kolegów podpowie, co steruje podciśnieniem w DVce, tak aby się otwierała? Może tam jest usterka i ona cały czas jest zamknięta, stąd ten błąd? Może to zawór n249? :mysli:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Dla kolegi który dopytywał na PW o wypadające zapłony: 1.8T BFB Misife (PROBLEM ROZWIĄZANY) : Diagnostyka - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - :whistling:

---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:12 ----------

Miniaturka na forum (zdjęcie otworzy się w pełnym rozmiarze):

4c54785fc364ac4am.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...