grzes1150 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 3 Faults Found: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded Pierwszy od DV wypluwa po krótkiej jeździe ale jak przegoniłem furkę to zaświecił się CHECK i przybyły jeszcze 2 następne. Podejrzewam że przepustnica jest zasyfiona bo coś obroty lubią się przywiesić na 1000. Gdzie szukać przyczyn???
falisty1 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 z błędów wynika ze w przepustnicy ale to moje skromne zdanie a ekspertem nie jestem... podaje linki do opisu błędów: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406 zajrzyj tez tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=114512.0;highlight=16891
grzes1150 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 Odgrzewam kotleta smutnymi wiadomościami Jestem po zmianie rozrządu oraz zawodu DV i błędy jak wywalało tak wywala dalej: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Dalej wywala najpierw 17705 a następnie wypadające zapłony. Powie ktoś gdzie jeszcze szukać przyczyny???[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2010, 09:29_________________________________________________Czy przez nieszczelność w dolocie może wywalać błędy o wypadających zapłonach??? A może trzeba podejżewać ten mapsensor co jest w coolera wkręcony Auto na zagrzanym ma lekkie drgawki. Nowe cewki Beru + świece PFR6Q i nowa przepływka i dalej nic.
peya81 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Kolego mamy ten sam problem z A3 ARY 1,8T ;( Wszystkie przewody szczelne, DVka dobra. Może któryś z Kolegów podpowie, co steruje podciśnieniem w DVce, tak aby się otwierała? Może tam jest usterka i ona cały czas jest zamknięta, stąd ten błąd? Może to zawór n249?
grzes1150 Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Dla kolegi który dopytywał na PW o wypadające zapłony: 1.8T BFB Misife (PROBLEM ROZWIĄZANY) : Diagnostyka - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - ---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:12 ---------- Miniaturka na forum (zdjęcie otworzy się w pełnym rozmiarze):
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się