Skocz do zawartości

falisty1

Pasjonat
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O falisty1

Osiągnięcia falisty1

0

Reputacja

  1. Witam Ostatnio mój VCDS 912 odmówił posłuszeństwa. Gdy jest podłączony tylko do komputera mam taki komunikat: po podłączeniu do auta (kluczyk nie przekręcomy, przekręcony , samochód odpalony) mam wiadomodć: PORT STATUS: OK INTERFACE: NOT FOUND! podpowie ktoś w czym tkwi problem i jak go rozwiązać?? WIDNOWS 7 x64 sterowniki załączone na płycie 908 x64 zainstalowane zgodnie z instrukcją
  2. falisty1

    Wybór klocków i tarcz

    Witam Przegotowuje się do wymiany klocków i tarcz hamulcowych w mojej A4 1,9 tdi AVF 2004. Oto mój wybór: Sklep: IPARTS.pl Robocizna mechanika po rozmowach: 140 zł co sądzicie o wyborze i cenach?A może polecacie coś innego? Pozdrawiam i czekam na opinie
  3. A mi się wydaje że to jest związane z pompą i nagłą zmianą temperatury na dworze Wysyłane z mojego Galaxy Nexus za pomocą Tapatalk 2
  4. B6 1.9 tdi avf 2004. Od dwóch dni odkąd się ociepliło ten sam problem Wysyłane za pomocą Tapatalk 2
  5. ja w PZU miałem 485 za rok samo OC+NNW a w tym roku 690 kazali płacić więc zmieniłem na Avive OC+NNW 497 za cały rok przy zniżkach 60%
  6. wiec tak : wszystkie z przodu przeciwmgielne strona lewa i prawa , prawa od świateł postojowych i lewa soczewka o ile się nie mylę a tu masz jakie trzeba wstawić: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_jakie_zarowki_w_lampach_soczewkowych-t10056.0.html; ja wymieniałem ostatnio w soczewkach i postojowe i da się to zrobić samemu bez wykręcania całego reflektora. Przeciwmgielnych tylko nie ruszałem jeszcze. więc jak coś to pisz
  7. dziękuję wszystkim za diagnozę, przekażę dalej i niech wujek z mechanikiem już walczą. Z tego co wiem to jak kupił to auto w ogóle nie miało mocy i niby była czyszczona turbina więc dziwne bo minęło od tego zabiegu nawet nie pół roku. Rozumiem że po przeczyszczeniu trochę trzeba ją "przegonić" na wyższych obrotach. Jeszcze raz dziękuję i jeśli problem będzie rozwiązany do powiadomię.
  8. link już poprawiony Panowie więc jeśli da to jakiś lepszy obraz problemu i jego rozwiązania to czekam na sugestie. A z tym n75 jest dobrze ?
  9. Witam szanownych Kolegów Problem tyczy się Passata 1,9 silnik AVB. Auto należy do wujka i on jakoś niechętnie mówi co nie tak w aucie no ale podłączyłem Vaga i taki błąd się pojawił: 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation . po zapoznaniu się z http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463 skasowałem błąd i zrobiłem logi grupy 11 11BS : http://vaglog.rtnet.pl/falisty_47673.html 11 dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/falisty_47672.html po zapoznaniu się z wątkiem o diagnostyce to widać że turbina przeładowana jest na początku po czym przy 3500 rpm wyskakuje błąd i w basic settings N75 w trybie OFF osiąga prawie 100% a powinno byc chyba 0. Proszę o poradę fachowców:)
  10. Kupuje od tego samego użytkownika co kolega powyżej wraz z filtrem Mann'a i olej zawsze ma świeżą datę do tego jak widać oryginał
  11. ja miałem tak ze musiałem po całej noc i minusowej temp. kręcić 4-5 sek i wtedy odpalał po czym cała buda się trzęsła przez chwilę. Wymieniłem świece i jak ręką odjął. Aku mam słaby trochę bo raz padł ale dziś po nocy odpalił tak
  12. falisty1

    [B6 AVF] Dziwna sprawa

    dziś odpalałem przy -11 samochód całą noc stał, aku do wymiany bo jest jeszcze ten co w salonie wkładali i już moc mu się kończy ale zapalił gładko jak mróz dopisze to po zmianie aku też coś wrzucę
  13. falisty1

    [B6 AVF] Dziwna sprawa

    AVF 2004 -u mnie było tak ze przy tych mrozach kontrolka od świec zapalała się i gasła niby normalnie a odpalał ciężko, nieraz za 2 czy 3 razem właśnie,a jak odpalił to trząsł się cały chwilę. Okazało się że wszystkie świece przepalone. Po wymianie problem zniknął i pali od strzała przy -15 ale aku powoli widzę że do wymiany bo ma już 6 lat skończone:P
  14. Przypomina mi się, że zaraz po kupnie jak jeździłem (lipiec 2010) kilka razy zapaliła się kontrolka od aku, a dokładnie to mrugała i było to w trakcie lub po ulewie ale później już się nie powtórzyło. Teraz zimą przy -20paru raz było tak, że kręciłem go i nie chciał zaskoczyć a aku się tak zmęczył, że aż na komputerze wyskoczył błąd hamulców z tego co pamiętam. Winą tego może być też fakt, że do pracy mam bardzo blisko i aku dostaje na starcie i nie nadąża się zregenerować na tak krótkim odcinku.Dopiero w weekendy startuje na dłuższe wypady. W każdym razie obie rzeczy do sprawdzenia:) Panowie a EGR ok? bo według artykułu "[TDI] Diagnostyka" to powinny być trochę inne wyniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...