euzebiox 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 padła mi pompa wtryskowa tzn. cieknie ropa z niej,typ pompy VE(indukcyjna) samochód ma przebieg (jeśli wierzyć licznikowi) 225tyś ,czy przy tym przebiegu częste są wycieki? a może wytrzymują więcej i to pośredni dowód że licznik jednak był kręcony? pompa jako taka chodzi w miarę dobrze tzn silnik nie szarpie (za mocno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Sprawdź czy cieknie z samej pompy czy może z gumowych przewodów odprowadzających paliwo do zbiornika..... jak to drugie to naprawa będzie Cię kosztować około 5 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 padła mi pompa wtryskowa tzn. cieknie ropa z niej,typ pompy VE(indukcyjna) samochód ma przebieg (jeśli wierzyć licznikowi) 225tyś ,czy przy tym przebiegu częste są wycieki? a może wytrzymują więcej i to pośredni dowód że licznik jednak był kręcony? pompa jako taka chodzi w miarę dobrze tzn silnik nie szarpie (za mocno) oddaj do dobrego pompiarza .. powinno dac sie jeszcze uratowac (wymienic oring uszczelniajacy) .... było niedawno na ten temat na forum .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek66 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Miałem podobny problem przy podobnym przebiegu. Mechanik od pomp stwierdził, że to wina naszego ON i zawartych w nim rozuszczlników które działają na oringi. Po naprawie zrobiłem ok. 10 tys km i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euzebiox 0 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 czy taka pompa jak się rozszczelni to z niej cieknie ropa już cały czas? bo osobiście widziałem parę dni temu jak kapie kropla za kroplą. mechanik co ma mi to robić najpierw wyczyścił pompę i powiedział żeby pojeździć trochę żeby nakapało bo jak na złość przy nim nic nie kapało,czy może być tak że jest nieszczelna tylko na zimnym silniku a później jak się wszystko rozgrzeje i metal rozszerzy to zatka te mikroszczeliny? co poradzicie? zaostawić to tak i jeździć czy jednak robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Robić i już. co to za pytanie wogóle!! :bicz3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gladiator111 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 wymień uszczelki będzie sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 temat z przed 2 lat napewno koledze pomogles :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się