MIIKEW 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 chciałbym podsumować swoje wojaże z silnikiem problem niepalenia na ciepłym rozwiązałem po analizie działania silnika na żywo, poprzez monitoring kabelkiem okazało się że po osiągnięciu temperatury 74oC czujnik podwójny podawał temperaturę -20oC -30oC na ECU natomiast na zegary podawał 87-92oC, nie było żadnego błędu, miałem założony zielony, wymieniłem na czarny, wszystko teraz działa bez problemu, pali na zawołanie problem rozwiązany dziękuje wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 A nie mówiłem na samym początku o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toniu84 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek?? Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok. można prosić o jakieś zdjęcie który to jest ten zaworek ?bo u mnie też są problemy z odpalaniem i na dodatek podczas jazdy przerywa mi silnik po naciśnięciu gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 przerywa mi silnik po naciśnięciu gazu ja bym najpierw sprawdził przepływomierz powinien podawać jakieś 115-130 masy powietrza maxymalnie a na wolnych koło ~10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się