Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Prośba o rozszyfrowanie błędów.


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o rozszyfrowanie poniższych błędów oraz diagnozę - co to może oznaczać??

Control Module Part Number: 8E0 909 557 D

Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0002

Software Coding: 0011501

Work Shop Code: WSC 63351

3 Faults Found:

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Knock Sensor, to czujnik spalania stukowego - paliwo im mniej ma oktanów, tym gwałtowniej się spala (eksploduje zamiast się spalać - troszkę to przesadzone porównanie, ale mniej więcej o to chodzi). Dlatego auta bez takiego czujnika dostają mocy, jeśli by im dolać paliwa o niższej liczbie oktanowej niż zalecane, ale odpowiednio wpływa to na zużycie silnika. Dla ciekawości powiem, że paliwo wychodzące z rafinerii ma 70 oktanów :-) z malucha można by zrobić króla 1/4 mili :-)

Mam nadzieję że nie masz problemów z angielskim, bo nie chce mi się pisać całości:

16716/P0332 - Knock Sensor 2 (G66): Signal Too Low

Possible Symptoms

Irregular rpm

Drivability problems

Loss of power

Engine damage

Possible Causes

Circuit G66 short to Ground

Circuit G66 open

G66 improperly torqued

G66 damaged

Control Module damaged

Possible Solutions

Torque Knock Sensor 2 (G66) to specifications

Check wiring and connections

Check Knock Sensor 2 (G62) and Knock Control

Special Notes

This feature search for unusual (spontaneous) combustion. The sensor detects unusual vibrations and based on that it generates a voltage. Is this voltage outside a certain limit a dtc will be set.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze masz za slaby sygnal tych czujnikow stukowych. Sprawdz wtyczki moze sa zaśniedziale itp. lub tez po prostu masz do wymiany :) jesli od czasu do czasu slychac takie stukanie cos podobnego do klekotu rozrzadu to wlasnie spalanie stukowe :) polecam zrobic jak najszybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...