Largo79 Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Witam, mam kilka błędów na komputerze które odczytałem VAG-iem i nie mogę ich w żaden sposób skasować gdyż po skasowaniu pojawiają się od nowa, pierwszy to z tego co kojarzę to jest związany z czujnikiem wysokiego ciśnienia w klimatyzacji i tu też moje pytanie gdzie ten czujnik się znajduje i czy ten błąd oznacza że jest on walnięty czy też przyczyną tego błędu mogą być inne czynniki (jeśli tak to jakie i co sprawdzać). A co do reszty to proszę o jakąś pomoc co jest nie tak że mnie te błędy się cały czas pokazują dodam jeszcze że mam problem taki że drzwi pasażera odmykają się tylko po wciśnięciu przycisku na pilocie a w przypadku jak naciskam przycisk otwarcia drzwi lub wyciągam kluczyk ze stacyjki to drzwi pasażera nadal są zamknięte. 1) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0711 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground 2) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 951 177 Component and/or Version: Innenraumueberw. 0503 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System 43-00 - Closed 3) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 959 433 AL Component and/or Version: Komfortgerát T9F 0514 Software Coding: 06762 Work Shop Code: WSC 00011 Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 4.11 Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 4.11 5 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01560 - Passenger Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
domjenick Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 2) błąd jest wynikiem uruchomienia alarmu poprzez ten czujnik-błędy takiego rodzaju,będą się pojawiaćza każdym razem po uruchomieniu alarmu 3) błędy związane z napięciem w zamku/zamkach usterka przeważnie tkwi w załamanych kablach pomiędzy drzwiami a karoserią auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się