Skocz do zawartości

Snorky

Pasjonat
  • Postów

    127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Snorky

Informacje

  • Imię
    P
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2020
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Snorky

3

Reputacja

  1. Jak narazie ogarnięte problemy: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent wymieniony czujnik, błąd wyczyszczony - po 100km nie wrócił 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent doszczelniony dolot między przepustnicą a FMIC, od jakiś 350km błąd nie powrócił 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal wyczyściłem styki czujnika i wtyczki, błąd wyczyszczony - po 100km nie wrócił Na zebranie logów jak narazie czasu nie miałem, a nie ukrywam, że muszę je zebrać i sprawdzić za ich pomocą parę rzeczy.
  2. VAG rzecze: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 F 4 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Dodatkowo: Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 950 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D25 2 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal 01304 - Radio 49-00 - No Communications Błąd z radiem jest nieistotny (mam inne niż OEM). Na pierwszy ogień czyszczenie wtyczek od czujników przy chłodnicy i w misce. Znalazłem chyba małą nieszczelność przy gumowym łączniku przy samej przepustnicy (dla błędu 17536). Teraz trasa 100km i ponowne sprawdzenie.
  3. Cześć, Dzisiaj zaświecił mi się check engine i za pośrednictwem Torque Pro odczytałem błędy na kompie: P0133 - Oxygen Sensor Circuit Slow Response P0171 - System Too Lean Bank 1 P07EE - check in WEB U3101 - check in WEB Szukam, grzebię i o ile dla 2 pierwszych sprawa jest jasna (wiadomo co oznaczają i czego szukać), o tyle dla 2 ostatnich nie mogę nigdzie znaleźć jednoznacznej informacji co oznaczają. Dogrzebałem się, że błędy P07xx dotyczyć mogą układu napędowego (skrzynia + dyfer), ale w liście błędów z tego tematu nie znalazłem kodu P07EE (i na bank nie jest to P0733). Co do U3101 - nie mam kompletnie nic. Może jedynie poza tym linkiem, ale informacja jest dość ogólna, a poza tym w 1.8t nie mam cylindra #10. Może ktoś już się spotkał z czymś podobnym i jest w stanie podpowiedzieć o co może chodzić? Po powrocie do domu zamierzam podpiąć się jeszcze VAGiem i przeskanować wszystkie systemy. EDIT Znalazłem coś nt. P07EE , ale nie bardzo kumam o co chodzi. P07EE -> Transmission Multi-Function Select Circuit Range/Performance
  4. No i d*pa - ugrzęzłem. Dzwonił kumpel z pracy, że jest jakaś większa awaria i potrzebuje mojej pomocy. Tak to jest być specem w swojej dziedzinie... Jakby nie mogło pierdyknąć w innym terminie... Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  5. Ja chwilowo zajęty robotą jestem, ale myslę, że do 19 powinienem skończyć. Przy takim układzie wpadnę chwilę po 19. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  6. Też zapisane w kalendarzu, ale nie gwarantuję, że przyjadę.
  7. Dzisiaj to mi średnio pasuje. W przyszłym tygodniu będę na urlopie i nie wiem co będę robił. Ale zaproponujcie termin, a ja spróbuję się dostosować. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  8. No to który dzień? Bo "następny tydzień" nadszedł, a nie ma informacji konkretnej.
  9. Czujnik temperatury jest zamontowany w króćcu. Nie ma możliwości, żeby płyn wyciekał przez króciec, kapał na czujnik temperatury (który jest w górnej części króćca) i wciekał gdzieś spowrotem. Fizycznie niemożliwe. Ile jest tego dymu? Jest biały czy bardziej niebieskawy? Kopci tylko przez minutę, a później przestaje (sam z siebie)? Kopci tylko po odpaleniu czy po "przepałowaniu" też?
  10. Teraz zamówiłem ten z Twojego pierwszego linku, czyli: ORYG KRÓCIEC WODY WODNY CHŁODZENIA AUDI A4 B6 1.8T Zamówione we wtorek, wczoraj przed 15 wysłali, dzisiaj powinien przyjechać. Sprzedawcą jest ASO
  11. Zamówiłem oryginał - zobaczę ile wytrzyma...
  12. Pytanie za 100pkt. Wyciekał mi płyn z tyłu silnika. Namierzyłem, że chodzi o króciec (czwórnik, w który wchodzi czujnik temperatury) o numerze 06B 121 132 E. Po odkręceniu okazało się, że jego podstawa się wygięła i płyn spitala bokiem. Problem w tym, że rok temu (30 maja) kupowałem już taki nowy króciec (Meyle) i przetrwał do teraz. Jest jakiś patent żeby to wzmocnić? Czy może szukać króćca konkretnej firmy? Czy tylko oryginał?
  13. Panowie - taki temat. Mam A4 B6 w wersji USA, który nie ma żadnej regulacji wysokości świateł. MCE w wersji E. Najwyraźniej były w nim kiedyś xenony + spryskiwacze, ale po stłuczce tańsze były zwykłe halogenowe lampy. Wsadzone więc zostały lampy europejskie (H7+H7) z silniczkami ustawione na stałe (wtyczki podpięte). W kabinie, koło włącznika świateł jest tylko zaślepka i nie ma przełącznika wysokości świateł. Pod zaślepką nie ma żadnej wolnej wtyczki, po zdjęciu osłony pod kolumną kierownicy też nic nie ma (w sensie żadnej niepodpiętej wtyczki). Na wahaczach czujników nie ma. Błędy na FISie o problemie z autoregulacją świateł nie pojawiają się. Po zmianie zderzaka i wymianie pompki spryski lamp działają (nic nie musiałem kodować). Z racji, że jakakolwiek regulacja by się przydała (nawet ręczna z kabiny) szukam schematu i rozpiski żeby dorobić sobie regulację świateł z kabiny. Znalezienie włącznika to nie problem. Potrzebuję tylko rozpiski skąd i gdzie mam jakie kable puścić żeby silniczki przy lampach ożyły. Ewentualnie co mam sprawdzić?
  14. A o której godzinie? Bo nigdzie nie widzę takiego info. No i gdzie. W tym tygodniu do 19 siedzę w robocie jak coś.
  15. Remont przyspieszony. W zeszły wtorek samochód po raz pierwszy nie odpalił za pierwszym razem. Przy drugim zakręceniu silnik najpierw strzelił w wydech, a dopiero odpalił z wielkim bólem. Aktualnie w garażu na stole leży głowica. Od razu po ściągnięciu objawiła się przyczyna - jeden z zaworów wydechowych pierwszego cylindra był popękany, nieszczelny i zniszczony. Obecnie zawór, uszczelniacze i simeringi wałków powymieniane na nowe. To, że zawór był nieszczelny widać w kanałach wydechowych - wszystko pięknie wypalone. Plan na najbliższe dni: - czwartek: regeneracja turbiny - piątek: wymiana kolektora i wykonanie nowych nawiertów do dysz LPG (irytuje mnie obecna lokalizacja) - sobota: złożenie wszystkiego do "kupy" i sprawdzenie, czy wszystko działa. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Silnik złożony w sobote, ale niestety - nie odpalił. Opcje są 2: - źle złożyłem rozrząd (dzisiaj zauważyłem przesunięcie o 1 ząbek) - komp ześwirował, bo przez tydzień miałem odpięty akumulator. Przez noc naładowałem akumulator (podpięty już do samochodu) i przez ponad godzinę miałem włączony zapłon (coś mi się kojarzy, że to pomaga na "zakodowanie"). Jutro poprawiam rozrząd i sprawdzam, czy odpali. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Przestawiłem dzisiaj rozrząd. Sprawdzałem 4 razy i wszystko się zgadza z poniższymi schematami: Nawet sprawdziłem swoje własne znaki, które porobiłem przy rozbieraniu silnika i na starym pasku - 2 znaki na kole zębatym korbowodu i na pasku + 1 znak na pasku w miejscu znaku na wałku zaworów. Nowy oznaczyłem w tych samych miejscach (z liczeniem zębów) i złożyłem korzystając ze wszystkich oznaczeń. Jest komplet i teraz na 100000% mam dobrze złożony rozrząd. Mimo to - samochód nie odpala. Po właściwym ustawieniu rozrządu już prawie zaskakuje, ale coś mu przeszkadza. Teściu posłuchał tego, jak samochód próbuje odpalić i upiera się, że rozrząd mam źle ustawiony i z tego tytułu silnik dostaje iskrę w złym momencie. Przez to zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem gdzieś podczas rozbierania silnika nie spierdzielił się przypadkiem czujnik położenia wałka (G40). Jutro wezmę miernik w łapę i sprawdzę czy on działa. Do tego podepnę diodę to będę widział, czy jest sygnał podczas kręcenia silnikiem... Czujnik sprawdzony. Prąd dochodzi, sygnał wychodzi. Jakieś pomysły? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Byłem dzisiaj z moją głowicą u szlifierza (planowanie + wymiana jeszcze jednego zaworu) i okazało się, że głowica na złom. Gość stwierdził, że gniazda zaworów są za bardzo wyklepane i nawet szlif i wymiana zaworów nie naprawi problemu (kwestia problemów z działaniem układu i szczelnością). "Nowa" głowica zamówiona, jutro powinna przyjechać. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Problem rozwiązany. Po zmianie głowicy na głowicę z APU (1.8T z A6 C5 150KM) wszelkie problemy ustały. Udało mi się wyrwać głowicę w bardzo dobrym stanie za 440PLN. Jedyne co było do zrobienia to planowanie. Przebieg głowicy 172k km, nigdy nie widziała gazu, zawory proste i szczelne, gniazda nie wyklepane ani nie wypalone. Silnik odpalił za 3cim razem (stał rozkręcony od prawie 3 tygodnii) po dłuższym kręceniu. Rozrząd ustawiony dobrze, brak wycieków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...