Skocz do zawartości

tomek_rr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek_rr

Informacje

  • Imię
    Stivi
  • Miasto
    Bol

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomek_rr

0

Reputacja

  1. To nie z oszczędności a z braku aso w mojej okolicy:) ale przy montażu napewno zwrócę uwagę czy wszystko dobrze pasuje, dziękuję za podpowiedź.
  2. uszczelka, którą kupiłem jest z firmy Elring kupiona w normalnym sklepie motoryzacyjnym
  3. No tak, ale bardziej zastanawia mnie czy ta uszczelka nie jest po prostu jakaś wybrakowana Teraz dopiero zobaczyłem dokładnie na zdjęciach powyżej i tam też ta uszczelka jest wypełniona niebieskim silikonem do połowy tak jak u mnie, także chyba wszystkie wątpliwości rozwiane
  4. Witam, odświeżę trochę temat. W przyszłym tygodniu zamierzam wymienić kompletny rozrząd, a przy okazji wymienić również łańcuch oraz napinacz, o którym mowa powyżej. Dzisiaj odebrałem wszystkie potrzebne części i zastanawia mnie uszczelka pod pokrywę łańcuszka rozrządu. Jest to czarna metalowa uszczelka, która na środku ma małe przetłoczenie. Dziwne jest to, że w połowie obwodu tej uszczelki ten rowek jest wypełniony niebieskim silikonem, natomiast druga połowa przetłoczenia jest pozostawiona pusta. Czy wiecie może czy to normalne i tak ma być ??? W sklepie sami byli zdziwieni i nie byli w stanie mi na to odpowiedzieć. Zamieszczam link do filmiku jaki dźwięk wydaje mój silnik: Zdjęcie uszczelki : Pozdrawiam
  5. No tak, ale bardziej mnie interesuje czy ktoś to zrobił a do tego z powodzeniem
  6. Witam serdecznie Niedawno stałem się posiadaczem a4 B7 2,0 TFSI Quattro, w której zauważyłem wyciek z okolic pompy podciśnienia, bądź z dolnej części samej pompy vacum. Za pomocą lustereczka udało mi się przeczytać oznaczenia na pompie. Jest to LUK o numerze 06D 145 100 E. Z tego co się zdążyłem zorientować to z pompami z Luka był jakiś problem i zostały wycofane ze sprzedaży. Zastanawia mnie czy jest jakaś możliwość uszczelnienia tej pompy, wymiana oringów, czy wycieki oleju wiążą się od razu z koniecznością wymiany pompy??? Pozdrawiam Tomek
  7. Witam serdecznie. Nazywam się Tomek i jestem z Dolnego Śląska. Od niedawna stałem się posiadaczem A4 B7 2,0 TFSI QUATTRO z 2006 roku i cieszę się, że można w tym miejscu skorzystać z ogromnego doświadczenia kolegów Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...