Skocz do zawartości

deathcity

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O deathcity

Osiągnięcia deathcity

0

Reputacja

  1. Jak odłączysz niebieski czujnik, wiatrak elektryczny (ten od klimatyzacji) będzie pracował cały czas na 2-gim biegu. Po odłączeniu niebieskiego czujnika F18, VAG nie pokaże błędu. Zielony czujnik G62 jest odpowiedzialny na temperaturę cieczy chłodzącej oraz podaję sygnał do ecu oraz zegarów.
  2. Panowie. Ten sygnał dźwiękowy oznaczał brak światła stopu . Padła żarówka i tylko pozycja była. Przy wyłączonym zapłonie i otwartych drzwiach po naciśnięciu hamulca zegary dawały znać o usterce.
  3. Przy tym dźwięku stop też swieci
  4. Dev, tak wlasnie myśle. Zaraz polece i podłącze vaga ---------- Post dopisany 31-03-2014 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2014 at 21:34 ---------- No i vag nic nie wyplul. Zero bledow.
  5. Witam Panowie, wsiadam dzisiaj do samochodu, naciskam hamulec i słyszę dźwięk taki jak przy włączonych światłach bez kluczuka. Hmm sobie mysle jaki *uj. Przejechalem pare km, wyciągam kluczyk , hamulec i znowu to samo. O co chodzi?
  6. Czujnik zielony to czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62), natomiast czujnik niebieski to czujnik wiatraka elektrycznego (F18).
  7. Wtyczkę można samemu dorobić. Zresztą wiązka nie występuję już w ASO. W tym temacie podałem części do samodzielnego montażu http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/numer-wiazki-czujnika-g62-320843/. Oczywiście, nie trzeba kupować wtyczek w ASO. Można znaleźć na allegro, ale cena jest taka sama. Dokupić piny, przewody FLRY-B 0.75mm2, uszczelniacze i mamy gotową wiązkę. Pozdrawiam
  8. deathcity

    Listewka Alu z nad radia

    ETKA nie przewiduję. Tak, ta listwa to element ramki radia. ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ----------
  9. CZUJNIK [F18 Coolant Fan Control Thermal Switch] Czujnik odpowiedzialny za załączanie wentylatora (tylko za to jest odpowiedzialny), komputer go nie diagnozuje, nawet po odpięciu końcówki nie zgłosi żadnego błędu. Odpowiada za włączanie wentylatora na "pierwszy bieg" po przekroczeniu temperatury 95C oraz na "drugi bieg" po przekroczeniu 102C.
  10. Kurde, jak to przeczytać ? Ani jednego znaku interpunkcyjnego. Pozostaje kodowanie. Domyślam się...
  11. Czas uzupełnić profil Tarcze + klocki tył Data: 19/02/2014 Przebieg: 142 124 km - tarcze hamulcowe FERODO (DDF830) - 198,00 PLN - klocki hamulcowe FERODO (FDB1083) - 80,00 PLN - łożyska tył FAG - 95,47 PLN Oryginalne pióra wycieraczek ŠKODA/AUDI/VW/SEAT Data: 31/01/2014 Przebieg: 141 729 km - numer OE 3U0998002 – 114,30 PLN Wymiana rozrządu wraz z płynami i filtrami: Data: 20/02/2014 Przebieg: 141 648 km - rolka napinająca INA (531 0477 20) – 170,00 PLN - rolka prowadząca INA (532 0159 10) – 125,00 PLN - tłumik drgań INA (533 0034 20) – 282,00 PLN - napinacz paska INA (533 0037 20) – 125,00 PLN - napinacz paska INA (534 0116 20) – 220,00 PLN - pasek wielorowkowy alternatora GATES (6PK1880GAT) – 55,00 PLN - pasek rozrządu CONTITECH (CT 920) – 139,00 PLN - uszczelniacz wału korbowego ELRING (EL294357) – 21,00 PLN - uszczelniacz wałka rozrządu ELRING (EL325155) – 12,00 PLN - termostat WAHLER (WA4274.87D) – 65,00 PLN - świeca iskrowa NGK (101 000 035HJ) – 22,00 PLN x6= 132,00 PLN - olej 10W40 MOTUL 6100 SYNERGIE+ (101493) = 136,00 PLN - płyn do chłodnic koncentrat G12 FEBI (FE01381) – 70,00 PLN - woda destylowana 5L – 5,19 PLN Filtry: - filtr powietrza KNECHT (LX622) – 33,00 PLN - filtr kabinowy węglowy KNECHT (LAK93) – 63,00 PLN - filtr paliwa KNECHT (KL79) – 32,00 PLN - filtr oleju KNECHT (OC485) – 45,00 PLN Dodatkowe wymiany: - amortyzatory tył SACHS (170 814) – 280,00 PLN - osłony, odboje SACHS (900 011) – 55,00 PLN
  12. Widzę, że FULL to podstawowy zestaw startowy. Razem z lampami poliftowymi (dla tych przedliwtowych) . Nie mam potrzeby wymieniać na FULL dla paru dodatkowych informacji. Dokładać wiązki, czujniki itp. A znaleźć cześć w stanie który mnie zadowala graniczy z cudem :decayed:Wolę iść w innym kierunki. Na razie kompletuję lub wymieniam części, które się zużyły lub których brakuje. Choć parę rzeczy dołożę, mniej lub bardziej przydatnych. Ale np. wymiana radia na 2 DIN z piłowaniem, doklejaniem lub innym druciarstwem mnie nie przekonuję. Jako, że przejechałem się na częściach z alledrogo to wolę kupić nowe z ASO choć ich dostępność jest równa 0.
  13. Które to miejsca ? Wie ktoś, gdzie trzeba wpisać VIN w eeprom licznika ? Chyba, że ktoś ma chwilkę wolnego czasu to wrzucę wsad. Po co ci ten VIN we wsadzie jak działa wszystko można się pobawić w edycję ale trochę zachodu pewnie by bylo Chce po prostu mieć wszystko jak należy. Zamiast "krzaków" lepiej mieć wpisany swój VIN. Na razie dam sobie spokój i zajmę się innymi sprawami, ale temat będę wałkował i szukał odpowiedzi. Lubię jak wszystko jest cacy
  14. Które to miejsca ? Wie ktoś, gdzie trzeba wpisać VIN w eeprom licznika ? Chyba, że ktoś ma chwilkę wolnego czasu to wrzucę wsad.
  15. Ok. Nie będę wnikał. Chociaż denerwują mnie te "krzaczki" zamiast VIN. Nie da się tego dopisać przez edycję eeprom ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...