Skocz do zawartości

norbii1

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norbii1

Informacje

  • Imię
    Norbi
  • Miasto
    Ogrodzieniec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia norbii1

0

Reputacja

  1. czujnik kupiłem na allegro założyłem błędów już komputer nie pokazywał ale klima nie działała bo to był uwalony kompresor mechanicznie. ciekawe jest ze jak kompresor się uwali to komputer nie pokazuje żadnych błędów.
  2. już po wymianie, facet pokazywał mi stara na stole, po pierwsze oberwany klin i jak wziął w ręce i począsł to słychać ze w środku coś chrzęści on mówi ze to oberwane ślizgi jakieś tam latają w środku i ze szczęście w nieszczęściu ze nie zanieczyściło układ. mam nadzieje ze dobrze zrobiłem, zresztą facet tylko zajmuje się serwisem klimy i ma bardzo dobre opinie firma BOSS w Dąbrowie Górniczej.
  3. sytuacja ma się następująco byłem diagnostyce klimy i po sprawdzeniu okazało się ze prąd dochodzi, czujnik ciśnienia dobry wiec kompresor się przycina przy obracaniu i należy go wymienić, jutro wymiana na nowy firmy DENSO taki jak miałem. kompresor 1320 zł diagnostyka 100, wymiana i nabicie 200. ;(
  4. Czy jest to gdzieś opisane na forum bo jak nie to nie jestem aż taki biegły może małe naprowadzenie co mam zmierzyć i jak to się robi
  5. Tak po skasowaniu i ponownej diagnostyce już nie było tych 2 błędów
  6. Witam wymieniłem czujnik sprawdziłem i nie ma błędów ale klima wieje ciepłym powietrzem wiec wydaje mi się ze cos jeszcze nie działa a czy po wymianie takiego czujnika trzeba cos adoptować lub cos zakodować vCDS ?
  7. Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu, kontrolka klimy świeci, nawiewy działają ale leci ciepłe powietrze, czynnik jest nabity i w układzie jest odpowiednie ciśnienie. po podpięciu kompa wyskoczyły te błędy: Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AB HW: 8T1 820 043 AB Component: KLIMA 3 ZONEN H06 0150 Revision: C0000000 Serial number: 01031120081642 Coding: 34000000 Shop #: WSC 02391 823 56573 VCID: 71E9334FA85CC1966BD-8024 1 Fault Found: 00457 - Control Module for Network (J519) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 57 Reset counter: 230 Mileage: 201015 km Time Indication: 0 Date: 2015.03.07 Time: 19:16:41 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 C HW: 8K0 907 063 C Component: BCM1 1.0 H22 0253 Revision: 04022001 Serial number: 00000000266109 Coding: 2600D0914134AF000001000000001D0D001C030800010141000000 Shop #: WSC 37034 001 104857 VCID: 2F6DF5377EE897663D9-807A Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 141108 H06 0070 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 Q HW: 8K0 941 531 Q Component: E1 - LDS H07 0080 1 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 57 Reset counter: 230 Mileage: 201015 km Time Indication: 0 Date: 2015.03.07 Time: 19:16:00
  8. ku przestrodze dla wszystkich którzy chcą zrobić tego moda. sprawdziłem jaka mam pompę ABS numerki się zgadzały więc zamówiłem przycisk, piny, kabel i do roboty od rana w sobotę. zasilanie wziąłem z zapalniczki + dodatkowy bezpiecznik na kablu. najdłużej trwało przeprowadzenia kabla z kabiny do silnika - dzięki wrclaguna ze mi odpisałeś ale przeprowadziłem koło komputera, połączyłem i zabieram się do programowania i co się okazuje ze sterownik przyjmuje programowanie na końcu pisze ok ale dalej nie działa więc wchodzę w programowanie i widzę ze sterownik nie zapisuje zmian. okazuje się ze pompa na końcu cyferek ma literki CD co powoduje ze nie nadaje się do zakodowania. dlatego sprawdzać najpierw dokładnie i kupować i dopiero robić ps. mam do odstąpienia przełącznik raczej pompy nie będę wymieniał.
  9. Miałem to samo i skończyło się na wymianie zamka w ASO dodam ze na kompie wyskakuje błąd sterownika ale sterownik jest ok. to wina zamka, zresztą w serwisie powiedzieli ze te typy tak maja i do tego stacyjka tez pada, nie chce puścić kluczyka
  10. proszę o oferte na filtry olej, powietrze i kabinowy oraz olej Audi A4 b8 2008r 2,0 TDI 140 KM
  11. proszę o oferte na olej silnikowy + filtr + filtr powietrza + filtr kabinowy Audi A4 B8 2008r 2.0 TDI 140KM
  12. ostatnie pytanko przed instalacja dot zasilania czy podłączyć do zapalniczki czy do bezpieczników a jeżeli do bezpieczników to do którego?
  13. Witam, mam pytanko czy zamiast kabelka 0,35 można dać 0,5 ?
  14. można to gdzieś w innym ASO zweryfikować? wiesz może gdze mogę zadzwonić i się dowiedzieć? bo tu gdzie ja pytałem w Sosnowcu chyba się nie znaja i ja musze im to udowodnić ze nie mają racji....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...