Skocz do zawartości

zdzisiek910

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zdzisiek910

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zdzisiek910

0

Reputacja

  1. zdzisiek910

    Odczuwalne drgania.

    Panowie mam troszkę inny problem z drganiami. Mianowice silnik 2.0 143 cr 07/2010 skrzynia multitronic przebieg 192 tys. Podczas delikatnego przyspieszania gdy silnik ma obroty w okolicy 1200-1300 obrotów czuć wibracje... w momencie jak mocniej wcisnę gaz wibracje ustają a auto normalnie przyspiesza. Sprawia to wrażenie jak by wydech wibrował, lub poduszki w skrzyni biegów, Znajomy mechanik sprawdzał wydech i wg niego na wydechu jest wszystko ok. Przejechałem już z tym efektem 20 tyś km wiec napewno nie będzie to wina silnika tylko jakaś guma prawdopodobnie jest zużyta... moje pytanie czy taki efekt mogą dawać zużyte poduszki pod skrzynią biegów ?
  2. Witam. Mam A4 Avant 2.0 TDI multitronic z 2010 r. Problem polega na tym, że jak poruszam się wolno i skrzynia daje ok 1200 obrotów to wydech wydaje takie dziwne głuche brzeczenie, słychać to na końcowym tłumiku (powyzej tych obrotów wszystko jest ok). Wymieniłem ostatnią gumę mocujaca, to trochę polepszyło systuacje. Jak auto jest rozgrzane to słychać to duzo mniej. Auto ma przejechane 180 tyś.
  3. Witam. Nie znalazłem nic na forum wiec wiec zapytam wprost Audi A4 2.0 143 z 2010 r. multitronic przebieg 178 tys. Auto kupiłem w tamtym roku na felgach 16 cali ale wiadomo nie wygląda to zbyt rasowo wiec zakupiłem oryginalne felgi 18 od audi a4 i do tego zakupiłem opony 225/45/18 (wiem że nie są typowe ale na mniejszym profilu jest dla mnie za twardo) Wszystko było by ok gdyby nie to że po założeniu w/w felg i po wykonaniu ok 50-70 skrętów w układzie kierowniczym zaczyna być wyczuwalny jak by taki pstryk- co ok pół obrotu kierownicy, tzn sprawia to wrażenie jak by na zebatce był przeskąk o jeden ząbęk ( nie wiem jak to lepiej opisać). W sytacji gdy auto jest zimne i na początku jazdy wszystko jest ok, tylko własnie zaczyna się to dzać po przejechaniu kilkudziesiecu kilometrów. Założyłem ponownie felgi 16 i objawy ustały. Doświadczony wulkanizator twierdzi że opony są w super stanie, felgi też proste. Nie wiem co robić. pomóżcie
  4. No tak wiem że nie są homologowane, ale nie chce 245/40 bo będzie za twardo a poza tym sprawdzałem, różnica to tylko 0,5 cm w średnicy koła. Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i było tylko 2,1 więc dopompowałem na 2,3 i zobaczymy... mam jeszcze pytanie chodzi o wydech a mianowicie o gumę na końcu wydechu przy zderzaku. Wyrobiła się i strasznie "rzeźi" przy niskich obrotach. Pytałem się u kumpla w sklepie motoryzacyjnym i mówi, że nie ma. Macie jakiś namiar na tą gume, albo jakaś aukcja allegro bo nawet nie wiem jak to nazwać...
  5. Ok. może wzrosnąć ale chyba nie ok 1,5 litra a poza tym raczej jestem spokojnym. Dzisiaj zrobiłem trasę 100 km w 2 osoby i prędkość ok 120-130 km/h i średnio wyszło 7 litrów wcześniej było 5,7-6 litra. A pstrykanie mam wrażenie dopiero jak by się układ kierowniczy "rozgrzał" bo na początku jazdy wszystko jest ok.
  6. Witam . Mam A4 b8 z 07.2010r. 2.0 TDI 143 km multitronic przebieg 177 tyś. Ostatnio zaszalałem i zakupiłem do mojej lali felgi 18 i do tego kupiłem opony 225/45/18. Niestety po zamontowaniu zauważyłem nagły wzrost spalania na komputerze. Wcześniej miałem felgi 16 205/60/ i spalanie było ok 5,5-6 litra na trasie, a po zmianie kół wzrosło do 7-8 litrów (tzn tak pokazuje komputer) i w dodatku po dłuższej jeździe i częstym kręceniu kierownicą po jakim czasie czuć jak by w połowie obrotu kierownicą coś pstrykało. Nie mam pojęcia co to mogło by być... pomóżcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...