
gabi1911
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gabi1911

-
a Panu Mikiemu o co common to nie wiem?. Mnie zrobili i jest git.
-
Pompa naprawiona. Calkowity koszt samej pompy to 1750 plus robocizna 600zl z wymiana filtra plynów takze wyrzygałem2350 ale sterownik naprawiany w sandomierzu a bebechy w rumii. Obydwa zaklady polecam. Natomiast jeżeli chodzi o dzidostwo boscha ze Szczepankowa to nie mam słow. Jak sie okazalo panowie z bialorusi ukrainy czy bóg wie skąd bez stołu pobierczego zdjagnozowali usterkę rozwalili membrane i nastawnik kata zaplonu. fuszerka w kazdym wydaniu az mi sie gadac nie chce. Panowie z rumii powiedzieli ze albo to ktos zrobil specjalnie albo jakis koles nie mial zielonego pojecia o pompach. takze prawdopodobnie byloby taniej ale pan wachowiak pomogl mi zaplacic troszke wiecej. takze cala historia. Ide cieszyc sie jazda!!!
-
Pompa leci do sandomierza. Tam robili moi znajomi i wszytko gra. Ten nie daj bog bosch z Poznania nie powinien istniec. Banda naciagaczy i kreteczy. Dam znac Panowie Tragedia. juz dwa miechy auto zblokowane. pompa miala byc sprawna ale zrobiono tylko sterownik jak sie pozniej okazalo pompa jest uszkodzona mechanicznie. prosze o jakis namiar na kogos kto mi moze ja zregenerowac. czy slyszal ktos o d-tech z rumi? bardzo malo o nich w necie
-
Mnie powiedzial 2690+vat czyli 3390. jak zapytalem o dane to nic i juz mnie straszyl ze jak chce to moge z prawnikiem lub rzeczoznawca. dzis zabieram ta pompe i kazdemy odradzam. Koles kret i matacz i jeszcze nie wiem jak on widnieje pod szyldem boscha
-
Panowie prosba o pomoc. serwis wachowiak w Poznaniu sprawdzil pompe. i tak jak napisal pieciajek co ma byc do wymiany. poprosilem o wydruk badz jakis dowod z testu pompy niestety takowego nie ma. okazuje sie ze pompanie byla nawet na stole:polew:. teraz pytanie jak innaczej sprawdzic pompe? chyba mnie naciagaj:kox:
-
nawet mnie nie strasz. dzis ja zawiozlem i jutro maja mi dac znac co jest. chociaz nie chce mi sie wierzyc jak bedzie dobra zeby mi powiedzieli ze wszystko gra. no ale nic innego nie moglem zrobic
-
no niestety ja też sie cieszyłem ze bede mial jakas alternatywe w razie czego a tu lipa ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- jutro zawożę pompe do mechaniora i bedzie werdykt az mi sie wlos jezy
-
najpierw zobacze co jest z moja nie tak i sprawdze ten nr czy ta od Ciebie pasuje ---------- Post dopisany 14-07-2014 at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2014 at 23:06 ---------- niestety moj nr jest inny. takze musze kombinowac cos
-
pompe bede mialdzis wieczorem i porownam nr. w razie w mam zamiar sprawdzic moja pompe w serwisie bosch wachowiak. mam troche pietra bo opinie ma masakra ale znowu moj mechanior go poleca.czy moze ktos slyszal o tym zakladzie bosch wachowiak i mogly cos powiedziec?
-
dzieki. pompa wyjeta i w poniedzialek idzie na stol. czekam na nr moze sie beda zgadzac a jak nie to kapota portfel schudnie
-
wiec na vagu wyszedl blad 04f4 blad sterownika dawki paliwa. i ten blad nie znika.byl tez blad lacznosci sterownika na poczatku ale zniknal.
-
wielkie dzieki, jakbys mogl sprawdzic bylbym wdzieczny ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2014 at 22:44 ---------- a jest nadzieja ze bedzie pasowac? juz naprawde zwatpilem co sie dzieje.mam wrazenie ze mnie tu w poznaniu kazdy chce orznac
-
sory ale miales taki przypadek jak moj? pytam bo objawy posputej pompy zazwyczaj sa inne niz u mnie.tak czy tak w poniedzialek pompa idzie na stol ale azz sie boje
-
Witam Szanownych Forumowiczów Miesiąc temu moje audi wzieło i staneło a4 b6 2.5tdi 180km. bez żadnych oznak. zgasł nie odpala. wczesniej nie miałem żadnych problemów.zero spadków mocy dymienia kłopotów z zapalaniem czy jakims nadmiernym spalaniem. Laweta i mechanik. pierwszy sprawdzil niby wszystko gra paliwo dochodzi ale wyskakuje blad 04f4 i sie tego nie podejmie. laweta drugi mechanik znowu 04f4 posprawdzal ile mogl ale mowi ze sie dalej boi i grzebal nie bedzie. Laweta 3 mechanik i blad 04f4 i do tego blad pasów bezpieczenstwa. Podobno posprawdzal wszystko bo w miedzy czasie padla tez bateria w kluczyku zawor zwrotny filtr paliwa wszystko na nic. wymienil tranzystor w sterowniku i znowu nic wiec zabiera sie do wyciagniecia pompy. mnie sie nie chce za bradzo woerzyc nie chce ze to akurat ona jest przeczyna. Panowie prosze o pomoc
-
Witam mam mega problem. W czasie jazdy poczułem że strasznie ciężko zaczęła chodzić kierownica. Nie mam pojęcia nic o wspomaganiu i maglownicy a nie chce się naciąć u jakiegoś mechesa. Co może być przyczyną? W zbiorniczku jest płyn ale wczesniej go uzupełniałem także moze byc jakis wyciek.Także nie wiem czy to pompa choc nic nie zgrzyta czy maglownica czy moze pasek Proszę o pomoc