Skocz do zawartości

gabi1911

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gabi1911

Osiągnięcia gabi1911

0

Reputacja

  1. a Panu Mikiemu o co common to nie wiem?. Mnie zrobili i jest git.
  2. Pompa naprawiona. Calkowity koszt samej pompy to 1750 plus robocizna 600zl z wymiana filtra plynów takze wyrzygałem2350 ale sterownik naprawiany w sandomierzu a bebechy w rumii. Obydwa zaklady polecam. Natomiast jeżeli chodzi o dzidostwo boscha ze Szczepankowa to nie mam słow. Jak sie okazalo panowie z bialorusi ukrainy czy bóg wie skąd bez stołu pobierczego zdjagnozowali usterkę rozwalili membrane i nastawnik kata zaplonu. fuszerka w kazdym wydaniu az mi sie gadac nie chce. Panowie z rumii powiedzieli ze albo to ktos zrobil specjalnie albo jakis koles nie mial zielonego pojecia o pompach. takze prawdopodobnie byloby taniej ale pan wachowiak pomogl mi zaplacic troszke wiecej. takze cala historia. Ide cieszyc sie jazda!!!
  3. Pompa leci do sandomierza. Tam robili moi znajomi i wszytko gra. Ten nie daj bog bosch z Poznania nie powinien istniec. Banda naciagaczy i kreteczy. Dam znac Panowie Tragedia. juz dwa miechy auto zblokowane. pompa miala byc sprawna ale zrobiono tylko sterownik jak sie pozniej okazalo pompa jest uszkodzona mechanicznie. prosze o jakis namiar na kogos kto mi moze ja zregenerowac. czy slyszal ktos o d-tech z rumi? bardzo malo o nich w necie
  4. Mnie powiedzial 2690+vat czyli 3390. jak zapytalem o dane to nic i juz mnie straszyl ze jak chce to moge z prawnikiem lub rzeczoznawca. dzis zabieram ta pompe i kazdemy odradzam. Koles kret i matacz i jeszcze nie wiem jak on widnieje pod szyldem boscha
  5. Panowie prosba o pomoc. serwis wachowiak w Poznaniu sprawdzil pompe. i tak jak napisal pieciajek co ma byc do wymiany. poprosilem o wydruk badz jakis dowod z testu pompy niestety takowego nie ma. okazuje sie ze pompanie byla nawet na stole:polew:. teraz pytanie jak innaczej sprawdzic pompe? chyba mnie naciagaj:kox:
  6. nawet mnie nie strasz. dzis ja zawiozlem i jutro maja mi dac znac co jest. chociaz nie chce mi sie wierzyc jak bedzie dobra zeby mi powiedzieli ze wszystko gra. no ale nic innego nie moglem zrobic
  7. no niestety ja też sie cieszyłem ze bede mial jakas alternatywe w razie czego a tu lipa ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- jutro zawożę pompe do mechaniora i bedzie werdykt az mi sie wlos jezy
  8. najpierw zobacze co jest z moja nie tak i sprawdze ten nr czy ta od Ciebie pasuje ---------- Post dopisany 14-07-2014 at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2014 at 23:06 ---------- niestety moj nr jest inny. takze musze kombinowac cos
  9. pompe bede mialdzis wieczorem i porownam nr. w razie w mam zamiar sprawdzic moja pompe w serwisie bosch wachowiak. mam troche pietra bo opinie ma masakra ale znowu moj mechanior go poleca.czy moze ktos slyszal o tym zakladzie bosch wachowiak i mogly cos powiedziec?
  10. dzieki. pompa wyjeta i w poniedzialek idzie na stol. czekam na nr moze sie beda zgadzac a jak nie to kapota portfel schudnie
  11. wiec na vagu wyszedl blad 04f4 blad sterownika dawki paliwa. i ten blad nie znika.byl tez blad lacznosci sterownika na poczatku ale zniknal.
  12. wielkie dzieki, jakbys mogl sprawdzic bylbym wdzieczny ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2014 at 22:44 ---------- a jest nadzieja ze bedzie pasowac? juz naprawde zwatpilem co sie dzieje.mam wrazenie ze mnie tu w poznaniu kazdy chce orznac
  13. sory ale miales taki przypadek jak moj? pytam bo objawy posputej pompy zazwyczaj sa inne niz u mnie.tak czy tak w poniedzialek pompa idzie na stol ale azz sie boje
  14. Witam Szanownych Forumowiczów Miesiąc temu moje audi wzieło i staneło a4 b6 2.5tdi 180km. bez żadnych oznak. zgasł nie odpala. wczesniej nie miałem żadnych problemów.zero spadków mocy dymienia kłopotów z zapalaniem czy jakims nadmiernym spalaniem. Laweta i mechanik. pierwszy sprawdzil niby wszystko gra paliwo dochodzi ale wyskakuje blad 04f4 i sie tego nie podejmie. laweta drugi mechanik znowu 04f4 posprawdzal ile mogl ale mowi ze sie dalej boi i grzebal nie bedzie. Laweta 3 mechanik i blad 04f4 i do tego blad pasów bezpieczenstwa. Podobno posprawdzal wszystko bo w miedzy czasie padla tez bateria w kluczyku zawor zwrotny filtr paliwa wszystko na nic. wymienil tranzystor w sterowniku i znowu nic wiec zabiera sie do wyciagniecia pompy. mnie sie nie chce za bradzo woerzyc nie chce ze to akurat ona jest przeczyna. Panowie prosze o pomoc
  15. Witam mam mega problem. W czasie jazdy poczułem że strasznie ciężko zaczęła chodzić kierownica. Nie mam pojęcia nic o wspomaganiu i maglownicy a nie chce się naciąć u jakiegoś mechesa. Co może być przyczyną? W zbiorniczku jest płyn ale wczesniej go uzupełniałem także moze byc jakis wyciek.Także nie wiem czy to pompa choc nic nie zgrzyta czy maglownica czy moze pasek Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...