Skocz do zawartości

S_opel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O S_opel

Osiągnięcia S_opel

0

Reputacja

  1. Na pewno mam "uwalony" sterownik od ABSu. I jak "wyrywałem" pozostałości kabli od telefonu zauwazyłem że do prawej wtyczki od zegarów jest dopięty przewód. Ale nie jest on nigdzie podłączony. Może to ma jakiś związek ? Miałem dodatkowe mocowanie telefonu. Nie ori tylko widać z DE ktoś to dokładał. Było połączone z radiem zegarami i oczywiście skrzynką bezpieczników.
  2. No właśnie nie bo nie wiem które.
  3. W złączu wszystko jest na swoim miejscu. A poprzednim właścicielem był niemiec więc nie ma takiej opcji bo tam się takich rzeczy nie robi
  4. NIestety odłączenie radia nic nie pomaga. Nie widać zbytnio pociętych kabli więc zakładam że instalacja jest ori. Jeśli diagnostyka wchodzi do radia to musi tez wychodzić. Szkoda że nie mam oryginalnego radia. Mógł bym wykluczyć przerobioną instalację pod nie oryginalne radio
  5. Hmmm a może ma ktoś z Was taki schemat? Albo wie gdzie go szukać ? Edit. Znalazłem kabelek przy radiu. Co mam zrobić żeby z nieoryginalnym radiem działała diagnostyka ??
  6. Wyciągnąłem komputer i wpiąłem się bezpośrednio w pin. Diagnostyka jest więc gdzieś po drodze coś blokuje.
  7. Nie ma to zupełnie związku ze sterownikami portami USB i tym podobne. Interfejsy DELPHI i CDiF nie są jakimiś programami ściąganymi z internetu. Radio mam już nie oryginalne więc to też odpada. W moim A4 nie ma jednej linii. Nie pamiętam teraz czy K czy L. Ale to też chyba nie ma większego znaczenia bo kolega w swoim A6 C5 też nie ma jednej linii i wszystkie wymienione sprzęty łączą się z jego autem. Jak sprawdzić linię diagnostyczną ? Co powinno tam być ? Oczywiście zasilanie i masa są .
  8. Oczywiście. Sprzęty działają na innych autach. Czyli 100% sprawne. W ogóle nic do głowy mi nie przychodzi co może być przyczyną. Nie spotkałem sie nigdy z czymś takim.
  9. Witam. Mam taki problem ze swoją A4 1998r z silnikiem 1,8T AEB że nie mogę jej sobie diagnozować. Sprawdzana już na 3 różnych sprzętach od VAG-Com 3.11 i nowsze, Polski VAG, VCDS, VW Tools do tego CDiF ( i tu można się połączyć tylko z klimą i zegarami ), interfejs diagnostyczny DELPHI. Jedyny sprzęt który się połączył bez problemu to interfejs KTS czy jakos tak. I tam z niczym nie ma problemu. Macie może pomysł o co chodzi ? Różne kable różne interfejsy i ciągle to samo. Nie znalazłem takiego przypadku na forum. Spotkał się ktoś z Was z czyms takim?? Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
  10. Witam. Posiadam A4 quattro Avant 1,8t (AEB) 1998r. Auto chwilowe i nie wiąże z nim przyszłości. Ale żeby je sprzedać muszę je trochę "podrobić" i stąd wizyta na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...