Skocz do zawartości

akkarin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O akkarin

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia akkarin

0

Reputacja

  1. No ja będę zakładał do tego zawias Eibacha pro kit, więc pójdzie -35/-30 w dół od 1BA który teraz mam więc to chyba okolice 1BV. Więc wydaje się być ok. Gibons gdzieś wspominał, że nawet ET32 dobrze siedzi. To tutaj by był jeszcze ET03 zapasu.
  2. No to wlatuje ET35 i powinno być zacnie. Dzięki za info
  3. Panowie Czy taka konfiguracja będzie ok? 245/35/19 ET35 (bo sa jeszcze felgi z ET42) - chciałbym się upewnić i skorzytać z waszego doświadczenia czy ET35 przy 19" będzie dobrze się sprawdzać, z tego co przeczytałem na forum powinno być ok. Ale gdyby ktoś fachowo mi się pod tym podpisał to zamawiałbym spokojniej. Dzięki wielkie
  4. Co myślicie o tych felgach http://dawmac.eu/Concept-V44-19-85JET42-95JET40-5x112 , o ich trwałości przede wszystkim. Wiem, że trochę urzytkowników audi wrzuca je do swoich aut, ale zastanawiam się jak z ich trwałością itp. Ja brałbym 4 sztuki o parametrach 19" 8.5J ET42 i na to opony hankook 245/35/19. Zastanawiam się również czy ten rozmiar będzie znośny w komforcie względem 18" (bezpieczny wybór i nie wiem na co się zdecydować, najchętniej bym się z kimś przejechał na 19" w b8 ale nie mam takich znajomych w realu). Większość moich dróg to Warszawa + co jakiś czas traska. Trafiają się też odwiedziny na wsi, ale tam nawet na 16" toczę się 35 km/h miejscami, więc nie oczekuję szału na offrodzie. Zawias będzie eibach pro kit + sachs amortyzatory. Dzięki z góry za opinie. Pozdrawiam
  5. Dzieki za fajne sprostowanie I wytlumaczenie. Pozdrawiam Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  6. Witam Czy mógłby ktoś się ustosunkować i wyjaśnic jak to jest z otworami centrującymi. Szukam felg 18", 19" (bardziej skłaniam się przy 19" ale boję się o komfort), do a4 b8 dedykowany otwór centrujący to średnica 66.5 (jeśli dobrze rozumiem szperając po internecie) ale niektóre felgi do audi sprzedawane to też 66.6, pytanie czy to 0.1 robi jakaś różnicę? Czy musi, powinno być jednak 66.5 i nic innego nie zakładać na a4 (pierścienie centrujące 0.1 nie istnieją). Jak to wygląda z waszego doświadczenia? Dzięki za pomoc
  7. Z tego co się orientuję to do quattro 4 koła jak I opony powinny być takie same. Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  8. I jak sie skończyło z listwami? Wymienione. Też myślę o wymianie na sline. Jest może jakiś diy już napisany? Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  9. Ja nie polecę na pewno KAMOKA zestawu do b7 pod zawieszenie typu BE (wahacze padały juz po miesiacu). Przy BA w a4 b6 jako tako sie sprawdzały ale bez rewelacji, nie warto. Szkoda czasu z tym zestawem.
  10. Cześć Kupiłem używkę gwint kw variant 1 inox (numer 10210075 ) w dobrym stanie z sedana (pasuje według kw do a4 i a5) i w ferworze zakupów nie zwróciłem uwagi, że KW robi do sedana i avanta (numer 10210078) osobny zestaw. Pytanko czy ten co nabyłem może podejdzie jednak do a4 b8 avant z 2013 ? Chciałbym zapytać zanim go odsprzedam dalej.. Nowy kosztuje 5300 więc chętnie bym zaoszczędził, ale nie chcę zakładać coś co będzie źle działać tylko dlatego, że taniej. Po obrazkach odrazu widać, że są inne sprężyny. Taki mam SEDAN https://www.kwsuspensions.net/catalogsearch/result?q=10210075+ Taki powinien być według KW AVANT http://kwshop.pl/variant-1/21427-zawieszenie-gwintowane-kw-variant-1.html Dzięki z góry za podpowiedź i miłego weekendu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...