Skocz do zawartości

koles999

Pasjonat
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koles999

Informacje

  • Imię
    dawid
  • Miasto
    wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia koles999

3

Reputacja

  1. Wychodzi na to ze padl mi czujnik polorzenia sprzegla. Jak to bywa w nowszych autach zintegrowany wraz z pompa po co ma byc tanio... Mam pytanie czy jest jakis sposob na jej wymiane sa tam dwa wezyki jeden ze spinka a drugi-jest chyba wsuniety jakis sposob by go sciagnac czy zwyczajnie pociagnoac. Dodam ze dojscie katastrofa sporo pracy by sie dostac. Robilem wczoraj wyciagnelem kostke spsikalem kontakt sprey ale radosc trwala chwile. Ponownie mruga kontrolka swiec zarowych i auto nie odpala. Jak odpowietrzyc pompe po wymianie?
  2. Na poczatek bylem na diagnostyce stwierdzono uszkodzona stacyjke. Kupilem wymienilem radosc trwala moze 30min i znowu problem. Czesto zdarza sie ze po uzbrojeniu zaplonu zaczyna mrugac kontrolka swiec oraz nie zawsze ale co jakis czas komunikat uszkodzonego kluczyka. I w tej sytuacji auto nie reaguje rozrusznik nie kreci zero reakcji. Na popych odpali i jezdzi normalnie ma moc nie gasnie. Bywa ze kilkukrotne wkladanie kluczyka pomaga ale nie zawsze po czym za pare min jest juz ok. Dzisiaj bede zmuszony do innego mechanika podjechac moze cos znajdzie
  3. Cześć. Padła mi stacyjka auto uzbraja zapłon zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych i wyskakuje komunikat uszkodzony kluczyk. Zdemontowałem wyczyściłem auto odpaliło ale po chwili ponownie ten sam problem. Wiecie może ile kosztuje nowa w serwisie bo chyba tylko tam dostane. Czy trzeba ją jakoś na nowo programować czy po podłączeniu normalnie zadziała?
  4. Czesc. Na poczatek zawieszenie sprawdzone w stanie idealnym. Problem dotyczy lewego kola podczas ruszania skrecania kierownica w miejscu wydobywa sie metaliczny dzwiek tak jakby cos przeskakiwalo, podczas normalnej jazdy cisza no chyba ze parkowanie. Podnioslem auto bez docisku jakie powoduje kolo cisza, podlozylem bala pod wahacze tez cisza. Po zalorzeniu kola ponownie przy ruszaniu kiera ten metaliczny dzwiek. Nikt nie wie co to moze byc. Moze przegub? Lozysko raczej nie bo ono nie pracuje na postoju. Co myslicie?
  5. Właśnie skończyłem robotę przy swoim klamociku. Wyprowadził mnie dzisiaj z równowagi ale problem rozwiązany. Przyczyną okazał się luźny przekaźnik pod podszybiem a dokładnie pod sterownikiem silnika wyczyściłem wsadziłem i auto działa.
  6. Proszę o pomoc błąd jaki wywala to 01314- elektroniczny moduł sterujący silnika -brak komunikacji-stały. Zapłonu nie można włączyć na desce nic się nie zapala tylko świecą światła wentylator chłodnicy włącza się samoczynnie ogólnie zero reakcji na kluczyk. Muszę umówić do elektronika ale dobry za dwa tygodnie
  7. koles999

    Wymiana rozrusznika

    Powiem że lubię sobie pogrzebać ale teraz mam kolano po artroskopi i troszkę ciężko z moją mobilnością. Teraz żonie auto potrzebne i klapa. Oby to rozrusznik, brat ma przyjechać pociągne go jak odpali to raczej rozrusznik. Może czyszczenie styków pomoże.
  8. koles999

    Wymiana rozrusznika

    Dziękuje. Ale mam jeszcze pytanie to jest widok z góry? Bo nie jestem pewien ale to chyba z dołu dostęp.
  9. Witam. Gdzie w a4 b8 jest rozrusznik. Jakie jest do niego dojście lepiej z kanału czy z góry, nie mogę go namierzyć. Pytam ponieważ dzisiaj audi mnie zaskoczyło nie odpaliło. Kręci nie zawsze czasem słychać jakby zwarcie na rozruszniku a jak już zakręci to tak sekundę i rozłącza. Macie jakiś pomysł.
  10. Czesc. Czy w b8 wystepuje jeden rodzaj koncowek kierowniczych? Pytam bo mam do wymiany a przerabiałem już temat z wahaczem bananem który wystepuje w dwóch rodzajach swoznia o czym mało kto wie bo nawet katalogi nie wykazują. przepraszam za brak pl znakow klawiatura padla.
  11. Cześć. Chciałem się zapytać czy ktoś jest w temacie dystansów. Mianowicie posiadam audi a4 b8 avant nie wiem jakie ET mają moje felgi ale są to oryginalne s line 18 cali opony tył 245/40 przód 235/40. dzisiaj widziałem audi z dystansami fajnie koła były spasowane z błotnikami. Czy możecie coś doradzić jakie mam założyć dystanse by było ok 14-20-25mm?
  12. Witam wymieniałem sworzeń wahacza dolnego prostego. Ku mojemu zdziwieniu nie pasował był to sworzeń firmy swag czyli dobrej jakości. Chciałem go zamontować do wahacza oryginalnego audi ale miał za wąski stożek gwint się skończył a nie zacisnęło stożka. Czy wiecie coś na ten temat czy występowały dwa rodzaje?
  13. Witam. Wywaliło mi ostatno check silnika po wizycie na komputerze okazało się że wina nastawnika, bądź klap. Błąd usuniety ale po dwóch dniach to samo. Tyle że coś dzwoni z okolic kolektora-nastawnika na wolnych obrotach miał ktoś coś podobnego? Byłem dzisiaj u gościa który prowadzi serwis aut grupy VW. Ogólnie byłem podpytać przejazdem nie byłem audi. Stwierdził że na 99% jest to wina nastawnika nie samych klap raczej nic tu nie da czyszczenie nagaru. Check się pali ale auto chodzi normalnie jedynie cos trochę ale nie zawsze tam dzwono zdemontuje i sprawdzę. Ogólnie można tak jeździć jedynie może mieć to negatywny wpływ na DPF którego już nie mam. Można u niego zrobić nową adaptacje i jakby ominąć ten nastawnik będę musiał tam podjechać autem. Zrozumiałem że nic nie trzeba rozbierać tylko ingerencja w elektronikę. Byłem dzisiaj u gościa który prowadzi serwis aut grupy VW. Ogólnie byłem podpytać przejazdem nie byłem audi. Stwierdził że na 99% jest to wina nastawnika nie samych klap raczej nic tu nie da czyszczenie nagaru. Check się pali ale auto chodzi normalnie jedynie cos trochę ale nie zawsze tam dzwono zdemontuje i sprawdzę. Ogólnie można tak jeździć jedynie może mieć to negatywny wpływ na DPF którego już nie mam. Można u niego zrobić nową adaptacje i jakby ominąć ten nastawnik będę musiał tam podjechać autem. Zrozumiałem że nic nie trzeba rozbierać tylko ingerencja w elektronikę. Byłem ponownie i tego gościa co miał mi usunąć nastawnik klap wirowych a dokładnie zrobić nową adaptacje w komputerze by go nie widział. Tyle że przesadził z ceną 700zł. Wiec wróciłem do domu auto do garażu i postanowiłem zdemontować kolektor dolotowy. Pierwsze co sprawdziłem czy po dodaniu gazu nastawnik w ogóle chodzi i reguluje klapy, niestety nie chodził. Wiec według wiedzy jaką miałem wychodziło że nastawnik walnięty a nie wina nagaru w kolektorze. Jednak postanowiłem rozebrać przy okazji wyczyściłem egr, przepustnice no i oczywiście kolektor. Zmontowałem wszystko i po przejechaniu 10km kontrolka check znikła. Zachęcam wszystkich co maja z tym problem do rozebrania i wyczyszczenia 3godz spokojnej pracy i proszę nie słuchać że 99% przypadków to nastawnik a już na pewno jak nie chodzi po dodaniu gazu. Jak widać na moim przykładzie nie chodził a po wyczyszczeniu działa i kasa w kieszeni.
  14. P Pixi wielokrotnie już na forum zadawał ktoś konkretne pytanie tak jak ja. Po czy nagle komuś coś nie pasował jak w tym wypadku i odpowiadał na post nie szczególnie w temacie. Ostatecznie kończy się to tak że dyskusja odbiega znacznie od zadanego pytania po co to. przecież ja zapytałem konkretnie nie pytałem czemu ktoś założył a nie podłączył. Ale jak widać nie wszystkim to odpowiada zakończmy bo nie ma sensu.
  15. Zle zakodwane MMI wrclaguna możesz troszkę jaśniej opisać o co chodzi i czy mogę to jakoś poprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...