Skocz do zawartości

RedruM

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RedruM

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia RedruM

0

Reputacja

  1. RedruM

    Automat - A4/2,5L TDI

    A jest możliwe przez to ,że akumulator mam słaby ? miałem ostatnio problem z Akku , rozładował się i od tego czasu jest ta szopka (a może zbieg okoliczności)
  2. RedruM

    Automat - A4/2,5L TDI

    Witam Na początku chciałbym powiedzieć ,że szukałem odpowiedzi na forum i jej nie znalazłem , badz jest gdzieś głeboko schowana Mam problem z moim automatem. Od jakiegoś czasu samochód przy zmianie biegów słychać z tyłu stuk ( 4x4 napęd ) dodatkowo jak się odpali samochód to nie widać jaki bieg jest załączony bo wszystkie na raz się świecą i samochód wtedy jest słaby , obroty się kręcą a samochód jedzie powoli do przodu. Najgorzej pod górkę , wystarczy odpalić na nowo samochód i działa wszystko rewelacyjnie. W czym może tkwić problem ? Miałem wymieniane sprzegło Hydrokinetyczne. Model:A4 B5 Nadwozie:Avant Rocznik:2000 Silnik:2.5 TDI V6 Kod silnika:AKN Napęd:quattro Skrzynia:Tiptronic Paliwo:ON Pozdrawiam
  3. RedruM

    Kluczyk (Immobiliser?)

    można to jakoś zrobić / naprawić żeby działał kluczyk ? I gdzie można ?
  4. Witam Mam problem , mam drugi kluczyk do audi , ale gdy go wkładam do stacyjki miga immobiliser i nie można samochodu odpalić co może być tego powodem ? Jeden kluczyk jest w porządku i działa. Mam problem z tym kluczykiem od kiedy samochód kupiłem , nie działał od początku. Pozdrawiam!!!
  5. zauważyłem dziś , że ma to związek ze skrzynią. Jeżeli w automacie pozwole "Dobić" (nie wiem jak sie to fachowo nazywa kiedy skrzynia blokuje koła) to wtedy zapala , a gdy najpierw zaciągnę ręczny i nie pozwole by "Dobiło" to wtedy nie można samochodu odpalić. Dodam jeszcze raz ,że miałem nie dawno wymieniony konwerter. W dodatku coś mi hałasuje na srodku samochodu to chyba tez z tą skrzynią zwiazanie , słychać uderzanie.. Najchetniej 5 l benzyny i to podpalic Już znalazłem problem. Problem jest w skrzyni biegów jak wrzucam na P (to trzeba mocno docisnąć) wtedy można odpalić bo tak on reaguje jakby ® było wrzucone i nie chce odpalić , tak samo odpala na N bez problemu.
  6. Dodatkowo Jak go tak puszcze , ze sobie jedzie powolutku to zaczyna sie taki rezonans robić i coraz mocniej uderza aż uszy zatyka. Ma ktoś jakieś porady ? Wolałem dziś do pracy nie jechać bo nie wiadomo co to może być coraz mocniej to zaczyna bić. Diagnoza już jest wał ma duże luzy. Tylko pytanie czy spowodowane tym , że mechanik go źle zamontował czy poprostu zbieg okoliczności ? Co o tym sądzicie ? Witam Samochodzik chodzi , był to krzyżak wału. Nawet nie wiedziałem ,że ta część jest wymienna bo ludzie pisali , że tylko cały wał sie wymienia. Zapaciłem 220 zł z robotą i smiga aż miło. Można temat przenieść do prawidłowej sekcji Pozdrawiam!
  7. Witam Mam kolejny problem z Audi A4 b5 2.5 TDI 150 KM. Nie wiem w jakiej sekcji własciwie to umieścić. Po wymianie konwertera w skrzyni automatycznej zrobił się kolejny problem. Jak jadę powolutku to odczuwalne jest drganie gdzieś na środku samochodu , czymś rzuca i to ostro. Przy hamowaniu jest to też bardzo odczuwalne. Myślicie , że to coś ze skrzynią ? Silnikiem ? a może coś źle poskładali. Brak mi już sił.
  8. RedruM

    Mokra podloga!

    A gdzie pod kompem znajduję się ten odpowietrznik ?
  9. jak można kostkę stacyjki sprawdzić ? Sorry , jestem amatorem ;d
  10. Żadnego dzwięku , totalnie nic. przekreca sie kluczyk to cisza totalna tez odrazu na rozrusznik bym stawiał , ale nawet lampki nie mrygają , jakiś spadek napięcia czy coś.
  11. Witam Mam problem z moim a4 b5 2.5l tdi. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem w samochodzie. Gdy wyłącze samochód i po chwili chce odpalic ( np. na stacji benznowej ) to samochód nie odpala , nic się nie dzieje kontrolki normalnie się świecą , gasną i cisza nawet nic nie zawyje poczekam znów chwilke i rusza. Dodam ,że niedawno miałem robioną skrzynie biegów automatyczną , nie wiem czy to nie ma jakiegoś znaczenia. Immobiliser wygląda na wporządku , gaśnie ,nie miga. Pozdrawiam
  12. Witam Ja tylko mogę przekazać coś ponieważ nie znam się na mechanice. Być może to komuś pomoże ( tak jak Ty mi Arturoo pomogłeś ) gdy będą obroty komuś tak skakać. Pozdrawiam
  13. Na komputerze tylko ten wtrysk pokazało. Rzeczywiscie był inny niż miał być w tym modelu. Zaczął od najtańszych rzeczy. U mnie cięzko skrzynie wyciągnać bo mam napęd quattro. pare groszy mnie wyniosła diagnoza.
  14. Wkoncu samochód wrocił do mnie po cieżkich poszukiwaniach. Był to jednak Konwerter do wymiany. Mimo wszystko i tak trzeba było sprawdzić pompę i zmienić ten wtrysk sterujący o którym wcześniej pisałem bo nie był z tego modelu. Troche było problemów bo mój samochód to quattro strasznie mechanik się nameczył przy wymianie tego ustrojstwa ;d Pozdrawiam! temat można zamknać.
  15. sprawdzę te korki odpływ podszybia jest pod akumulatorem ? tak wlasnie to czyscilem i wszystko jest ok. Juz mi kiedyś przez to zalało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...