Skocz do zawartości

alienx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alienx

Osiągnięcia alienx

0

Reputacja

  1. Hejka. Interesuje mnie sprawdzenie tego podgrzewacza w temp powyzej 5 stopni. Jaki czujnik temp odpiać i czy będą grzac zaraz po włączeniu auta czy dopiero po jakims czasie. Bo jakiś czas temu gdy byl mroz to probowka na szybko testowalem i prad do nich dochodzil a teraz chcialem sprawdzic to dokladniej a jest cieplej.
  2. Witam. Mam dosyć mocno obniżone auto przez poprzedniego właściciela i zastanawiam się nad zalożeniem tylko na tył sprężyn i amorków z sedana z 1997 czy 1998. Tak czy inaczej musze wymienić amortyzatory bo sa kiepskie. Ale strasznie mi siedzi na glebie i trze po wszystkim - (nie wiem jakie są tam dokładnie sprężyny - jakieś czarne i raczej nie gwint) i teraz pytanie czy jak ja mam 1BA i 6 kategorie wagi (OJF , OYF) to moge wziąśc pierwsze lepsze springi z sedana czy musze dobierać z avanta. Nie chce podwyżać auta do standardu ale u mnie teraz są za niskie. Czy nie będzie tak, że z sedana są inne i kombi bardziej siądzie. Czy musze szukać takich 1 BE - springów. Wie ktoś może jak zidentyfikować moje sprężyny ( mam szukać nr i kolorów na nich) - bo nie wiem kto co wsadził a auto strasznie siedzi. Felgi mam 17 i 225/45 opony. Dodam, że nie chce wydawać dużo kasy na lepsze zawieszenie tylko żeby się źle auto nie prezentowało.
  3. Wymienilem Oring 8 i jak na razie jest ok. Przestało cięknąć. Kupiłem nasadkę 24 i podfrezowałem z 3 stron i potem lekko pilnikiem i odkręciłem. Pomysł z z przerobieniem na zwykła jest dosyc mądry - wystarczy szlifierka i juz no i można zaoszczędzić pieniądze na nasadce. Tylko odkręcanie mlotkiem i śrubokrętem nie wiem czy bedzie bezpiecznme dla pompy. Nie lepiej wykręcić wtryski i odkręcić tą śrubę kluczem do rur?
  4. Dzieki wielke za info . Ale mam kompa z ang systemem bez pl klawiatury. Wiem ze ta sruba mala sluzy do podlaczenia czujnika, a duza to pewnie tylko prowadzenie malej(tak wnioskuje). A co do specjalnosci takiego klucza to idzie go latwo kupic czy dorobic czy lepiej po prostu od razu do rur brac?? Nie jestem na 100 % pewien wycieku ale do lusterka to widzialem gdzies tam rope. Bo jak nie rurki i te uszczelki to zostaje tylko ten wielki. A czy do wymiany Oringu B niezbedne jest wyjmowanie pompy i co za tym idzie trzymanie jej w pionie do wlozenia tego rozdzielacza z 2 sprezynami. Czy ten rozdzielacz sie rozleci przy wyciaganiu czy to jest jescze jakos zabezpieczone bo sa rozne fotki na necie i tak jakby cos trzymalo to razem.
  5. Witam Audi A4, 1.9 TDI AFN pompa VP37 cieknie mi gdzies kolo rurek do wtryskow. Wyciek zaznaczylem na zielono. Prawdopodobnie trzeba wymienic oring 8 i 9 ze zdjecia. Pytanie czy moge wykrecic i zakrecic z nowa uszczelka ta mala(raczej na pewno) i ta duza srube z tego rozdzielacza i nic przy tym nie psujac. Pompy nie chce wyciagac z auta. Widzialem caly filmik pewnego majserka-debesciaka i wiem mniej wiecej o co chodzi w rozbieraniu przy sciaganiu duzego oringu oznaczonego litera B ale moze dalo by sie tylko te 2 male wymienic i przestanie cieknac. Pod nastawnikiem juz wymienilem kiedys i nie cieknie - pod Vagiem tez ustawilem i jest ok z dawkami. A moze cieknie mi z pod jednej rurki od wtrysku ale to chyba malo mozliwe. Czekam na odpowiedz. ( mam dzis ang klawiature i nie mam polskich liter)
  6. Dziś ustawiałem jeszcze raz dawkę i chwilkę mi zeszło bo albo 6-8 lub 1-2 ale w końcu około 4 i pali jak na razie normalnie, obroty ok. Roznica taka jak miałem kiedyś dawkę 1,4 to kopcio ze hej, a teraz nie dymi tak bardzo jak wcześniej gdy wciskalem pedał gazu do oporu i tak do 3500 rpm. Może ktoś chciał polepszyć osiągi i przedstawił nastawnik- jakiś kiepski tuningowiec. Mógł coś jeszcze na grzebać. ? Błędy kontrolki swiec wykasowalem i jest ok
  7. Uszczelka nowa, boleć trafiony, ciężko było go zapalić ale zaskoczył, potem znowu ciężko palił, nie sprawdzałem na 80 stopniach ale na 25 stopniach płynu chlodzacego miał dawkę ponad 8 i po pół minuty wyskoczyła mrugnięcia kontrolka swiec zarowych, jutro będę miał czas to będę dawkę korygować, musze coś jeszcze z tym błędem zrobić?
  8. Juz to rozkręcilem. Uszczelka bardzo płaska była dlatego cieklo- w środku jest taki pierścień który chodzi do przodu i do tyłu oraz kręci się wokół własnej osi. Ustawiłem auto lekko z górki wiec pierścień nie latał po trzpień tylko opada w stronę zderzaka, a jeśli nie trafi się w otwór to nastawić jest wyżej i dopiero jak sądzie w otwór to opada kilka mm i wtedy wiadomo ze jest. Później będę to składał i dawkę ustawia to napisze co i jak. A to z tymi wysokimi obrotami to nie jest tak ze jak się trafi dobrze w otwór ale nastawić nie przykre ci się idealnie to wtedy wchodzi na wysokie obroty?
  9. Koledzy bede w najbliższym czasie wymieniał tą uszczelkę. To jaką dawkę powinienem ustawić? cos pomiędzy 3 - 4? Aha a to pukanie na ciepłym silniku w pompe aby nastawić dawkę to robi sie na wlaczonym czy wylączonym silniku bo roznie piszą?? A czy vag pokaze że nie trafiłem wałkiem nastawnika w otwór w pierścieniu?
  10. Witam 1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż do góry i tam leje, Dodam, że po wykręceniu tej śruby założyłem bardzo podobną na imbus. 2# Po uzyciu Vag-Com w pierwszym bloku dawke mam 1.0 do 1.4 - czy to nie za duzo paliwa?? A moze ktoś tuningował i coś porobił albo jakiś chip wstawił? Dodam, że auto nie jest jakieś nadzwyczaj mocne ale pali na dotyk w zimie i lecie i obroty ładnie chodzą ani nie szarpie. Troche dużo pali ale może to być też powodem szerokich opon i wycieku. 3# W poradniku czyszczenia nastawnika pisze jeśli wartość 3 linijki w bloku 001 nie moze się zmienić tzn że jak miałem na zaplonie 0,740v przed rozebraniem nastawnika to po włożeniu do pompy ma być też 0,740V? Czy po prostu wartość będzie skakać? A jak będzie inaczej to znaczy że nie trafiłem wałkiem nastawnika w otwór w pierścieniu? 4# Jak w VAG-COM - skorygować dawkę po ręcznym ustawieniu? Prosze o odpowiedz na moje pytania. Moze jak kilka osób coś napisze to dostanę odpowiedzi na wszystkie
  11. Witam 1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż do góry i tam leje, Dodam, że po wykręceniu tej śruby założyłem bardzo podobną na imbus. 2# Po uzyciu Vag-Com w pierwszym bloku dawke mam 1.0 do 1.4 - czy to nie za duzo paliwa?? A moze ktoś tuningował i coś porobił albo jakiś chip wstawił? Dodam, że auto nie jest jakieś nadzwyczaj mocne ale pali na dotyk w zimie i lecie i obroty ładnie chodzą ani nie szarpie. Troche dużo pali ale może to być też powodem szerokich opon i wycieku. Czy powinienem jednak ustawić dawkę w okolicach 3-5 do 4? 3# W poradniku pisze jeśli wartość 3 linijki w bloku 001 nie moze się zmienić tzn że jak miałem na zaplonie 0,740v przed rozebraniem nastawnika to po włożeniu do pompy ma być też 0,740V? Czy po prostu wartość będzie skakać? A jak będzie inaczej to znaczy że nie trafiłem wałkiem nastawnika w otwór w pierścieniu? 4# Jak w VAG-COM - skorygować dawkę po ręcznym ustawieniu? Prosze o odpowiedz na moje pytania. Moze jak kilka osób coś napisze to dostanę odpowiedzi na wszystkie
  12. Szukałem i nie znalazłem - dlatego napisalem posta ;-)
  13. Witam mam nieoryginalne radio podłączone na stałe +12V a chciałbym aby włączało się po zapłonie. Wiem co i jak podłączyć w kostkach ISO ale nie wiem gdzie jest oryginalny kabel z +12V po zapłonie. Jeśli ktoś ma pojęcie to proszę o info jaki kolor i gdzie go szukać itp.
  14. Witam podepne sie pod temat. Wymieniałem termostat i dalej na zegarach 60-70 stopni. Stary sprawdzam też metodą wrzątek i wygląda na dobry. Dziś podczas jazdy na 3-4 biegu na 10 km wpisalem kody na klimatroniku na kodzie 49 roslo od 30 do 72-74 a na kodzie 51 roslo od 34 do 90 i na 90 stało. Mam auto A4 1,9 TDI 1998 110 KM Silnik AFN i 4 pinowy niebieski czujnik na króćcu z silnika do plynu chłodzącego na małym obiegu.#### Pytanie moje czym różni się kod 49 od 51 na klimatroniku i czy mam walniety czujnik cieczy chłodzącej czy coś innego, że pokazuje mi tylko 60-70 stopni na zegarach a nie 90 bo tak powinno????
  15. Od tylu idzie kostka którą podłącza się w tą listwę z przekaźnikami i tam kabelkiem czerwono niebieskim idzie sygnał z komputera masa a plus idzie drugim kablem - jeszcze nie patrzyłem gdzie on dochodzi ale pewnie pod stacyjkę lub bezpiecznik??? Wie ktoś??? ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- kabel jest zielono czerwony z niego powinno isc napiecie na przekaźnik świec żarowych a nie ma +. Może ktoś wie gdzie on idzie bo nie chhce wiązek rozplątywać . albo jakis schemat. ---------- Post dopisany 18-12-2013 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 17-12-2013 at 22:03 ---------- Dziś naprawiłem. Szukałem dłuższą chwile, leciałem po kablach i znalazłem problem. Kabel czerwono-zielony do zasilania przekaźnika idzie na podszybie do bezpiecznika koło komputera. U mnie bezpiecznik był dobry ale wypiął się kabel z jednej złączki w podszybiu, włożyłem kabel na miejsce, nowy przekaźnik i auto po zagrzaniu świec pali na dotyk. Może komuś te informacje się przydadzą zwłaszcza w zimie. Pozdro:banan::banan::banan:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...