
bagy
Pasjonat-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O bagy

Informacje
-
Imię
tadeusz
-
Miasto
Hrubieszów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Straciłem tylko czas na napisanie pytania nikt nie pomogł. Awaria dotyczyła klemy pirotechnicznej a diagnoza poduszki pasażera błędna. Tyle w temacie. Pozdrawiam wszystkich
-
Problem rozwiązany. Zamykam temat.
-
Witam wszystkich. Może to już było ale chcę zasięgnąć informacji od bardziej doświadczonych użytkowników car audio. Posiadam a4b8 po lifcie i w nim radio concert i w schowku AMI czy da się podłączyć moduł przejsciowka AMI - Bluetooth ewentualnie USB. Dodam że auto ma fabryczny Bluetooth do rozmów telefonicznych. Proszę o jakieś porady sugestie. Pozdrawiam.
-
Może któryś z kolegów na forum ma silnik CJEB i korzysta z bagnetu poziomu oleju? Chodzi mi o jego długość. Proszę o pomoc Pozdrawiam
-
na desce świeci kontrolka poduszki powietrznej po sprawdzeniu na vcds pojawia sie błąd "9442836 - Lampka kontrolna wyłączonej poduszki bezp. po str. pasażeraB1016 14 [10001000] - Przerwa w obwodzie lub zwarcie z masą". Jak przekręce wyłącznik poduszki w schowku na off to zapala sie napis pod włącznikiem świateł awaryjnych, czyli chyba działa jak trzeba. gdzie szukać przyczyny?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
bagy skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8K2DA147330 -
Witajcie mam taki problem, że po odpalaniu zimnego silnika (1.8t BFB) wchodzi on na wysokie obroty (2000 obrotów) po chwili wraca do 1200 obr jak kiedyś. Wiem że jest to szkodliwe przy zimnym rozruchu. Błędów żadnych nie ma, zapobiegawczo zmieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego (4 pin zielony) ale nic to nie dało. Co moze być przyczyną?
-
Witajcie czy mógłby ktoś zerknąć i powiedzieć mi coś na temat logu dynamicznego. Mianowicie chodzi mi o prace przepływomierza i sondy lambda, mam wrażenie ze mieszanka jest zbyt ubogaLOGbenzyna01-002-033-003.CSV Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Pompa zmieniona jest 4 bary. powoli zabieram się za wstawanie turbiny. Jak naprawie to sie podzielę spostrzeżeniami. Dziekuje za wszelką pomoc.
-
Cisnienie Benzyny na listwie ma wartość 2,5 bara chyba za mało?
-
DV był nieszczelny więc został wymieniony, ale takie uszkodzenie nie ma większego wpływu na prace turbiny na wyższych obrotach, co do pracy na Pb to wiem ze pompa do wymiany ale to wkrótce zostanie zrobione. Teraz jeżdżę na LPG (po to był zakładany) przy normalnej jeździe auto się dobrze zachowuje ale sprawnie przyspiesza dopiero od 3 tys obrotów. Dlaczego turbo późno wstaje? czy błąd 16683 może o tym świadczyć?
-
Udało mi sie do prawie 6 tys i drogi zabrakło drugi niższy odczyt http://vaglogi.pl/log-115_118_1ie5F.html
-
po pomiarze ciśnienia benzyny bedzie wiecej wiadomo tylko musi mi ktoś zmierzyć bo nie mam sprzętu.
-
jak brakuje paliwa (bo to sie czuje w czasie jazdy) to chyba nie ma zdziwienia że wtryskiwacze szaleją
-
no jak sprawdzę ciśnienie benzyny wtedy będę coś wiedział, ale po odczytach lambda na gazie widać że mieszanka nie jest taka uboga (a to może być zabójcze dla silnika) współczynnik lambda oscyluje w innych granicach i wiem że silnikowi nie zrobię krzywdy. Jutro kupie DV i może gdzieś znajdę kogoś kto sprawdzi pompę paliwa. Póki co dziękuje za pomoc