Skocz do zawartości

bagy

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O bagy

Informacje

  • Imię
    tadeusz
  • Miasto
    Hrubieszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bagy

    wysokie obroty po odpaleniu

    Witajcie mam taki problem, że po odpalaniu zimnego silnika (1.8t BFB) wchodzi on na wysokie obroty (2000 obrotów) po chwili wraca do 1200 obr jak kiedyś. Wiem że jest to szkodliwe przy zimnym rozruchu. Błędów żadnych nie ma, zapobiegawczo zmieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego (4 pin zielony) ale nic to nie dało. Co moze być przyczyną?
  2. Witajcie czy mógłby ktoś zerknąć i powiedzieć mi coś na temat logu dynamicznego. Mianowicie chodzi mi o prace przepływomierza i sondy lambda, mam wrażenie ze mieszanka jest zbyt ubogaLOGbenzyna01-002-033-003.CSV Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Pompa zmieniona jest 4 bary. powoli zabieram się za wstawanie turbiny. Jak naprawie to sie podzielę spostrzeżeniami. Dziekuje za wszelką pomoc.
  4. Cisnienie Benzyny na listwie ma wartość 2,5 bara chyba za mało?
  5. DV był nieszczelny więc został wymieniony, ale takie uszkodzenie nie ma większego wpływu na prace turbiny na wyższych obrotach, co do pracy na Pb to wiem ze pompa do wymiany ale to wkrótce zostanie zrobione. Teraz jeżdżę na LPG (po to był zakładany) przy normalnej jeździe auto się dobrze zachowuje ale sprawnie przyspiesza dopiero od 3 tys obrotów. Dlaczego turbo późno wstaje? czy błąd 16683 może o tym świadczyć?
  6. Udało mi sie do prawie 6 tys i drogi zabrakło drugi niższy odczyt http://vaglogi.pl/log-115_118_1ie5F.html
  7. po pomiarze ciśnienia benzyny bedzie wiecej wiadomo tylko musi mi ktoś zmierzyć bo nie mam sprzętu.
  8. jak brakuje paliwa (bo to sie czuje w czasie jazdy) to chyba nie ma zdziwienia że wtryskiwacze szaleją
  9. no jak sprawdzę ciśnienie benzyny wtedy będę coś wiedział, ale po odczytach lambda na gazie widać że mieszanka nie jest taka uboga (a to może być zabójcze dla silnika) współczynnik lambda oscyluje w innych granicach i wiem że silnikowi nie zrobię krzywdy. Jutro kupie DV i może gdzieś znajdę kogoś kto sprawdzi pompę paliwa. Póki co dziękuje za pomoc
  10. Co masz na myśli mówiąc źle ? wstawanie turbo? lambda?
  11. czasy wtrysku na benzynie czy gazie? co masz na myśli? Ostatnie logi były robione tylko na gazie
  12. czek nie świeci.Na gazie jak widać jest inaczej. zrobiłem jeszcze 115 -118 w czasie normalnej jazdy codziennej bez szaleństw do odcinki http://vaglogi.pl/log-002_033_y5Nv9W.html http://vaglogi.pl/log-115_118_D478Ug.html http://vaglogi.pl/log-003_020_73MT7Sk.html
  13. kiedyś mi pompa paliwa głośno chodziła ale teraz juz cicho a cały czas na gazie więc tego sie nie zauważa. Wiem ze zawór DV jest do wymiany czy on może powodować póżne wstawanie turbiny? Gruszka sztanga wszystko pracuje bez zarzutu N75 cyka jak mu odłaczam prąd.
  14. Nowe logi zrobione na benzynie http://vaglogi.pl/log-115_118_9iH49.html http://vaglogi.pl/log-003_020_oVEl8.html http://vaglogi.pl/log-002_033_8LBA93.html http://vaglogi.pl/log-002_032_JB5DzM.html Proszę o analize i jakieś wnioski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...