Skocz do zawartości

McqL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O McqL

Osiągnięcia McqL

0

Reputacja

  1. Wymieniłem czujnik G62 i prawie wszystkie problemy ustały. Klimatyzacja działa bez zarzutów, nic nie szarpie przy 2000 obr/min, a ponadto gdy go z rana odpaliłem nie bujało nim jak wcześniej. Pojawił się z kolei inny problem (szczątkowo pojawiający się wcześniej). Temperatura na zegarach potrafi urosnąć do 120 stopni Celsjuasza (tak samo w kanale 49 Klimatronika; 51 kanał pokazuje 90 stopni). Ponadto gdy silnik jest zimny wywala mi błąd na pół FIS'ie "oil sensor" (dokładnie to jest narysowany "olej" i pisze obok sensor). Błąd jest na żółto. Na VAG'u w instruments 2 błędy. Czujnik G2 i G266. W bloku 3 (instruments) temperatura oleju w normie. Jak sobie poradzić z tymi fantami?[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 15:10_________________________________________________Rozmawiałem z kilkoma osobami i dostałem informację, aby sprawdzić wiązkę. Podobno wszystkie te czujniki są na tej samej wiązce. Niestety.. najbliżej sprawdzą mi ją w piątek/sobotę.
  2. Sprawdź mechanizm podnoszenia i opuszczania szyby - chyba linki się rozdrobniły na ślimaku.
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim autkiem. Wszystko się zaczęło w upalny dzień. Podczas jazdy w cyklu mieszanym nagle przestała mi działać klimatyzacja a podczas przyspieszania samochodu w okolicy obrotów 2000 poczułem 3 króciutkie szarpnięcia i spadek mocy auta. Następne dni to: raz wszystko ok, a raz spadek mocy i brak klimy. Dodatkowo odpalając samochód następnego dnia rano (w pełni zimny) okazało się, że samochodem "telepie" do momentu pierwszego przygazowania. Pierwszy pomysł - coś z turbiną. Okazało się, że jest ona w najlepszym porządku. Zacząłem szukać w klimatyzacji - okazało się, że jest pełna, jednak nie działa wentylator od klimatyzacji. Wymieniłem go na nowy (sprawny). Jednak po kilku testach i zabaw z VAGiem doszedłem do kilku wniosków. Podczas problemów z autem VAG pokazuje mi Coolant temperature w wysokości ok. 130 stopni Celsjusza.Gdy wszystko działa pokazuje mi temperaturę ok 70 stopni Celsjusza. Wariuje temperatura płynu chłodzącego na zegarach (już wcześniej zdarzało się jej skakać). Gdy VAG pokazuje 130 st. to zegary i kod 49 na klimatroniku ok. 90 stopni. Z kolei, gdy VAG pokazuje 70 st. to zegary (i klimatonik) 120 st. Dodatkowo od kilku dni pojawia się problem na pół FIS'ie sensor oil. VAG pokazał mi takie błędy: 17663 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 562 Czujnik poziomu oleju przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 1314 Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Proszę mi poradzić, bo już zwariowałem. Czy te problemy wynikają z czujników do wymiany. Czy 3 czujniki (temp. oleju, temp. wody za silnikiem, temp. wody pod chłodnicą) są do wymiany, czy się mylę? Dodam jeszcze, że gdy letni silnik (odpalany ponownie po godzinie) pokazuje mi VAGiem temp. 130 to od razu załącza się wentylator klimatyzacji. Proszę o pomoc, bo już wariuje... Najlepsze jest to, że już mechanicy mówili mi tyle historii (pompa paliwa, turbina, wentylator), że zgłupiałem.. A co z tym telepaniem rano?
  4. http://www.a4 club.eu/index.php?topic=1215.0 Trzeba usunąć spację międzi 4 i c, bo inaczej pojawia się "trochę" inny adres Dzięki
  5. Czy może ktoś wypisać numery wszystkich liczników z FIS od 2000 r do B5? Chodzi o to by nie kupić jakiegoś starszego lub nie nadziać się na liczniki od A6 (a z tego co można było wyczytać będzie przy nich problem ze wskazówką paliwa).
  6. Zawleczka poległa (pękła). Ale zrobiłem na sztukę "domowymi" sposobami, a jutro kupię nową Dodatkowo mam jutro do kupienia 2 śruby, które złamałem - chyba za dużo siły :/ Jedna od osłony górnej, a druga od filtra (na łączeniu z błotnikiem) A teraz najważniejsze Kolego Sztomel... Jesteś wielki! Dziękuje serdecznie! Okazało się, że to był czujnik :> :> :> Teraz są różnice w temperaturze, ale w granicach do 5 stopni i przede wszystkim wyżej niż 95 na żadnym czujniku mi nie urosło - a katowałem ostro Aldonkę przez 5 km
  7. Rosną ogólnie razem (nierówno), jednak jeden wskaźnik się zatrzymuje, a drugi ciągle idzie. Co więcej podczas próby przejechałem ok 10 km i wszystko z temperaturą było ok (oba wskaźniki na 90 stopni). Jednak zgasiłem silnik i ponownie odpaliłem, a wtedy złe objawy wróciły. Temperatura wysoka - różnica na wskaźnikach ok 25 stopni. A opornika nie zauważyłem. Teraz czekam aż się auto wystudzi i zmienię czujnik. Jak go wyciągnąć? Wpiąłem wtyczkę i jak dalej go wyciągnąć?
  8. Temperatura w 01 Engine jest inna niż w 17 Instruments. W instruments rośnie do 110, a w Engine trzyma do 90 i ani drgnie więcej.. Czyli, co? Czujnik 4 piniowy, zielony do wymiany?
  9. No mam nadzieje, że to nie pompa - nagrzewnica działa bez zarzutów. Jutro wymienię czujnik i napiszę, czy gra, czy niestety popłynę finansowo...:/ z tego co wyczytałem w temacie z linka to przy wymianie pompy wody wymienia się też rozrząd? Napiszcie jeszcze proszę gdzie znajdę ten czujnik?
  10. Witam forumowiczów. Pojawił mi się problem w mojej A4. Jak widać z tematu chodzi o temperaturę. Szukałem we wcześniejszych postach, ale nic nie znalazłem. Moja A4 zaczęła się grzać. Nie wiadomo czemu.. Temperatura podnosi się, gdy tylko jadę - nie ważne jak szybko. Podnosi się do temperatury ponad 100 stopni Celsjusza (więcej nie próbowałem). Zastanawiałem się, czy nie jest to przypadkowo jakiś błąd czujnika, ale sprawdziłem VAG'iem i błędów brak. Zastanawiałem się, czy nie jest to przypadkiem uszkodzone visco, jednak działa. Zrobiłem screen'a danych z pozycji 001 i 007, gdy samochód się grzał (temp na klimatroniku (49) ok 108 st. celsjusza, 100 stopni na blacie) - oto wynik: Sprawdzałem także temperaturę w klimatroniku i tak: na 49 - rośnie śmiało nawet do 118 stopni (nie miałem odwagi czekać na więcej) na 51 - stale trzyma temperaturę 90 stopni. Tak więc mam zagadkę.. co to może być.. słyszałem różne opinie (pompa wody, termostat), jednak nie chcę bez sensownie ładować w każdą część, która może grać, a może nie grać - dlatego pytam się specjalistów -forumowiczów . Dziś z kolei jadąc do pracy nowa zagrywka auta.. chciałem go rozbujać na 2 km i rozpędziłem się do 140 km/h i temperatura z 93 stopni (na klimatroniku poz. 49; 90 st. na blacie) zaczęła spadać do 70 stopni (na klimatroniku poz. 49; 70 na blacie). Zaskakujące było to, że spadła do takiego poziomu w przeciągu 30-45 sekund. Forumowicze.. Proszę o poradę.. co się dzieje z A czwóreczką? Co wymienić? Z góry dziękuję za odpowiedzi..
  11. Aaa... przepływka.. Dobra, to wiem teraz ocb
  12. Troszkę wprowadzając noba.. lmm to turbina, tak ?
  13. Jesteście pewni? Ja zawsze uważałem, że to razem z olejem (co 15 tys.)...
  14. No z 2000 km jeszcze przejeżdżę. Ja wymieniam co 15000 km i to jest chyba na czas... może się nie znam P.S. Dla mnie 2000 km to 2 miesiące... [br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 19:30_________________________________________________No więc synchronizacja dokonana... Wydaje się, że idzie lepiej, ale jutro go sprawdzę, bo dziś była mgła... Pozdrawiam i dziękuję za poradę
  15. Sprawdzę to czym prędzej.. A filtr powietrza wymieniałem 13 000 km temu. A jak reszta wygląda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...