Skocz do zawartości

CisuPc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O CisuPc

  1. Chciałbym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny szarpania skrzyni GJA (A4 B6 1.9TDI 96kW Avant). Najmocniej jest ono odczuwalne przy ruszaniu (~20/30 km/h) lub gwałtownym przyspieszaniu. Dodatkowo zauważalne stały się “zmiany biegów” zarówno w trybie automatycznym jak i manualnym w pełnym zakresie prędkości - auto przy zmianie mocniej szarpnie. Zaobserwowałem także, że przy zatrzymywaniu (hamowaniu, prędkość < ~5 km/h) auto sprawia wrażenie jakby chciało przyspieszać i zwiększa obroty, które utrzymują się nawet po zatrzymaniu - sytuacja ta występuje nieregularnie. W lutym bieżącego roku wymieniany był olej oraz łańcuch i parę innych rzeczy i do czasu feralnej trasy Rzeszów - Kraków gdzie auto pracowało na wysokich obrotach skrzynia działała płynnie. VAG Number: 910 155 C Component V30 01 J 1.9l PD RdW 3220 Soft. Coding: 0000001 Shop #: Imp: 444 WSC 00999 Extra: Garaet 64523 Dołączam diagnostykę VAG bloków 1-65: klik (docs.google.com) Edit Za dziwne zachowanie multi (nienaturalne zwiększanie obrotów) odpowiedzialny był czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62). Sterownik wydaje się być sprawny, odczuwalna zmiana biegów to wina mechanicznego zużycia skrzyni.
  2. Serdecznie witam wszystkich forumowiczów Moje auto to: Audi A4 B6 2004 Avant 1.9 TDI 96kW Multitronic (GJA)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...