Chciałbym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny szarpania skrzyni GJA (A4 B6 1.9TDI 96kW Avant). Najmocniej jest ono odczuwalne przy ruszaniu (~20/30 km/h) lub gwałtownym przyspieszaniu. Dodatkowo zauważalne stały się “zmiany biegów” zarówno w trybie automatycznym jak i manualnym w pełnym zakresie prędkości - auto przy zmianie mocniej szarpnie. Zaobserwowałem także, że przy zatrzymywaniu (hamowaniu, prędkość < ~5 km/h) auto sprawia wrażenie jakby chciało przyspieszać i zwiększa obroty, które utrzymują się nawet po zatrzymaniu - sytuacja ta występuje nieregularnie. W lutym bieżącego roku wymieniany był olej oraz łańcuch i parę innych rzeczy i do czasu feralnej trasy Rzeszów - Kraków gdzie auto pracowało na wysokich obrotach skrzynia działała płynnie. VAG Number: 910 155 C Component V30 01 J 1.9l PD RdW 3220 Soft. Coding: 0000001 Shop #: Imp: 444 WSC 00999 Extra: Garaet 64523 Dołączam diagnostykę VAG bloków 1-65: klik (docs.google.com)
Edit
Za dziwne zachowanie multi (nienaturalne zwiększanie obrotów) odpowiedzialny był czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62).
Sterownik wydaje się być sprawny, odczuwalna zmiana biegów to wina mechanicznego zużycia skrzyni.